Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ramen automatisch sluiten

Op het opel-forum.nl kwam ik onderstaande tegen bij de How To voor een Vectra B. Is dit ook mogelijk bij een Omega? Ik las in dat zelfde topic dat dit met een Tech2 mogelijk zou moeten zijn zonder aan de bedrading te komen?



Door Safelock bedrading op Ramen bedrading aansluiten, door 2 keer op vergrendelen te drukken op je sleutel gaan de ramen dicht. Let wel op dat de functie, houd raam schakelaar even ingedrukt en raam sluit of opent helemaal, weg is op deze methode!! Best lastig als je er gewend aan bent...

Of

Door CV bedrading op ramen bedrading aansluiten, sluit de auto dmv sleutelgat of sleutel op afstand en de ramen sluiten mooi. Op deze manier sluiten de ramen ook als je de auto van binnen uit op slot doet!!
Ik persoonlijk zou dus voor deze 2e optie gaan, als je je auto van binnenuit op slot wilt doen betekent dat je jezelf niet veilig voelt en dus mogen de ramen dan ook wel dicht!!
 
Ja van de comfort functie ben ik op de hoogte en dat werkt. Maar wat ik zou willen: auto op slot, ramen automatisch dicht.

Vertalen ze dat hierboven niet of lees ik het verkeerd?
 
@PieterK nee niet verkocht, heb ik nooit gezegd. Had hem willen ruilen maar dat ging niet door haha. Staat in de garage haha.

@Vega bedankt. Ze schrijven ook dat wanneer ze de auto van binnenuit op slot doen, de ramen sluiten. Via de AB moet ik hem ingedrukt houden..... wat ik bedoel is dus 1x drukken, zo lees ik het althans.
 
Bij mij is het:
AB kort indrukken: Deuren gaan op slot.
AB lang indrukken: Deuren gaan op slot, ramen en schuifdak sluiten.
 
Haha. Over wie hebben jullie het nu toch?

En zo zie je maar in België wordt er af en toe gewerkt en hebben ze Door de dag geen tijd om te reageren_O-
 
Bovenaan