Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gezien op MP

Ik zag een mv6 op marktplaats verschijnen. Deze heeft nog een lage kilometerstand, dus ik was wel geinteresseerd, en de verkoper zei dat ie in goede staat is. Motor loopt super en geen schade etc..

Nu zie ik daar stickers op geplakt zitten, en een nummer.. ik wist niet echt van het bestaan van een "carbagerun"af, miss ooit iets over gehoord, maar ik heb het ff gegoogled en deze mv6 komt dus van "team ducktape" van dit jaar, nummer 695.

Ik kwam op hun facebookpagina uit, en als ik dan zie hoe ze met zo'n MV6 omgaan, racen door bospaden, en die omega flink afraggen totdat er olielekkage's beginnen en bumpers los komen zitten... het is toch zonde om te zien dat daar zo'n nette MV6 voor word gebruikt, 2 eigenaren gehad, origineel Nederlandse auto en deze is luxer en jonger dan de mijne met memorystoelen en bose systeem, alleen een creme leder interieur, ik vind zwart mooier, dus daar heb ik niks aan qua bekleding.

Het was een stikgoeie MV6, maar na deze run is er weinig meer van over schat ik..

https://www.facebook.com/TeamDuckTa...435191400259/1353435068066938/?type=3&theater
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Kansloos. Dat was een hele fraaie. Ooit nog naar gekeken maar door missen van een voor mij belangrijke optie laten staan.
 
Haha ideaal toch zo'n auto daarvoor gebruiken... dan weet je dat je een eindje zonder problemen verder kan in the rund:)b
 
Het is inderdaad kansloos. Nu heeft de eigenaar laten weten dat de olielekkage wel mee valt. Misschien lekkage bij de kleppendeksels. Verder is de achterklep gescheurd door het monteren van die spoiler. Voor de rest is die mv6 in goede nette staat en loopt de motor goed, aldus de eigenaar, en hij mag worden opgehaald voor 500 euro. De kilometerstand is 154000.

Het is zonde als deze nu al op de schroothoop belandt. Ik heb geen ruimte om hem weg te zetten. Heeft iemand misschien interesse? Voor 500 euro is het nog steeds een koopje. Heeft alle opties behalve een dakraam.

Als er niemand interesse heeft dan zouden we hem met een paar man kunnen kopen zodat ie van het omega portal is.
 

Joep

Verbannen
Er is niet veel vraag naar Omega B1 onderdelen is mijn ervaring.

Cliff, de zoon van Gerard (Clach) is hun zilverkleurige donor MV6 aan het opknappen dus die kan hier veel materiaal van gebruiken gok ik.

Zoiezo wel een zielige onderneming om zo'n exemplaar te gebruiken voor zo'n garbagerun terwijl er genoeg roestige exemplaren te koop staan en stonden.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ohja dat ding staat allang bij mij in de schuur ... rijd voortreffelijk ..interieur in nieuwstaat met werkende verwarming ...
Onder de duck tape ziet ie er erg goed uit ....dit gaat een mooi exemplaar voor de Bangers worden 8)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nou foto's uploaden gaat mij de laatste tijd niet echt goed af ....van de week zal ik weer een poging wagen
 
Ohja dat ding staat allang bij mij in de schuur ... rijd voortreffelijk ..interieur in nieuwstaat met werkende verwarming ...
Onder de duck tape ziet ie er erg goed uit ....dit gaat een mooi exemplaar voor de Bangers worden 8)

Ahaa dus jij hebt 'm opgehaald vanavond!!

Mag ik alsjeblieft dat knopje voor de navigatie van jou overnemen pleaseeee :)
 
Bovenaan