Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Leuke KM stand behaald met je Opel Omega ? post 'm hier !

In welk kilometer segment val jij met de Omega ?

  • >450.000KM

    Votes: 3 2,3%
  • >400.000KM

    Votes: 2 1,5%
  • >350.000KM

    Votes: 2 1,5%
  • >300.000KM

    Votes: 15 11,3%
  • >200.000KM

    Votes: 33 24,8%
  • >150.000KM

    Votes: 37 27,8%
  • >100.000KM

    Votes: 20 15,0%
  • >50.000KM

    Votes: 6 4,5%
  • >250.000KM

    Votes: 15 11,3%
  • >500.000KM

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    133
Dat duurt hier nog even

2018-08-15%2008.57.06_zpslygregly.jpg
Deze telt helemaal niet mee Jacco. 68000 is niks. Wahahahah
 
Vandaag de 350 aangetikt , technisch altijd in uitmuntende staat; optisch begint begint hij toch wel zijn puntjes te krijgen...
 
Mag ook wel je hebt 'm al zo lang. ;) Nog geen plannen tot eventuele vervanging?


Ik heb hem inderdaad al een behoorlijke tijd. Echt een vervanger voor mijn dagelijkse auto heb ik niet, noch in gedachte. Ik moet wel zeggen dat er geruime tijd een BMW e60 M5 bij heb , met net een ton op de klok. Yep , met de befaamde 5.0 v10 erin.

BMW is geschorst in de winter, en in de zomer komt die wel erg vaak van stal af dus dan heeft de Omega wat meer rust. Vind het ook wel een beetje een uitdaging om te kijken hoe ver ik de Omega kan krijgen, ik moet alleen binnenkort toch eens wat geld gaan investeren in de carrosserie zelf. Helaas heeft wekelijks de wielkastranden achter schoonmaken toch niet kunnen voorkomen dat de roestduivel daar flink bezig is. Lakwerk begint flink blaasjes te vertonen, echter het plaatwerk erachter is keihard. Komende maand eens gaan overleggen met een plaatwerker.
 
Ook maar eentje van mijn oude beuker.
Ondanks een litertje olie op 1000 km vandaag zonder problemen door de keuring gekomen en elke ochtend starten en lopen. Benieuwd of ie de 400k haalt. _/-\o_

km.jpg
 
Vorige week vrijdag de 3 ton aangetikt. De dag erna had een Ford Fiesta mijn Omega van achter aangetikt… Niet zeer feestelijk dus!
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Helaas weet de gemiddelde schadetaxateur die 3ton op geheel andere wijze te waarderen. Succes met de afhandeling, jammer dat soort acties.
 
De bumper is nog altijd beschadigd maar is rijdbaar en laat ‘m daarom even zo tot eind van de winter, ook omdat de schadehersteller flink vol zit. Volgende maand kan ie naar de APK, als daar niks geks naar voren komt gaat ie voor een nieuwe waterpomp met riem, aircoservice, oliewissel en remvloeistofwissel naar de Duitse dealer en is ie hopelijk rond maart weer “de oude”. Op dit moment echt zonde om afscheid te nemen van deze Omega. Wat mij betreft gaat ie over een paar jaar uit elkaar om grondig aangepakt te worden voor de toekomst.
 
Bovenaan