Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Vorige week al, vandaag weer: zilverkleurige B2 sedan (denk business edition) op de Dillenburgstraat in Eindhoven.
 
Vandaag weer eens een paar gespot in zuid Limburg: zilvergrijze B2 sedan in Vaals en groene B2 sedan in Geleen.
 
Vandaag ook weer twee: moonland grijze B2 2.2 sedan met 17” executive velgen in Geldrop en zilvergrijze B2 sedan op de A2 thv Leende.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Buiten de 4 Omega's die ik elke zaterdag zie kom ik ze in het wild momenteel vrijwel niet tegen. Maar dat heeft vooral te maken met de stilstaande 5 hier op de oprit. _O-

Ik doe tegenwoordig 6 a 7 weken met een tank benzine, ongekend.
 
Dat klopt. Ik rij zelf ook niet veel meer. Vroeger was het 40-45.000 per jaar. Denk dat de teller sinds januari maar met 3000 is opgehoogd...
 
Haha beide staan bij mij in de loods. De A gebruik ik in een normaal jaar zo'n 2500km. De MV6 heb ik net en moet eerst een nieuwe koppakking. Met de corona crisis komt de A nu de loods ook niet uit. Zit er wel aan te denken om het te gebruiken om mee op vakantie te gaan omdat dat dit jaar toch korter, simpeler en minder ver is. (normaal is voor mij in de zomervakantie altijd 5 weken trekken door Europa. Elke 2 dagen ergens anders. Meestal 7500km. Dit jaar denk ik 2 weken en ongeveer 2400km op 2 campings)
 
Onderhand een zeldzame verschijning maar gister zag ik nog een blauwe B2 station staan bij Ikea Eindhoven / Son.
 
Buiten de 4 Omega's die ik elke zaterdag zie kom ik ze in het wild momenteel vrijwel niet tegen. Maar dat heeft vooral te maken met de stilstaande 5 hier op de oprit. _O-

Ik doe tegenwoordig 6 a 7 weken met een tank benzine, ongekend.
Dat kan ik nog niet zeggen met m`n omega. Hahahah
 
Inmiddels rij ik ook weer meer maar kom er nog amper tegen. Zag gister nog een zwarte B2 sedan staan in Schinnen, al staat ie daar al zo lang als ik me kan herinneren.
 
valt nog best mee hier in limburg, nog verschillende ook veel met witte nr platen, je ziet ze meer als een signum of onderdehand zelfs een vectra
 

Joep

Verbannen
Hier in Tilburg worden ze wel erg zeldzaam. Ik rij elk weekend naar Ede en ben er nog niet 1 in het wild tegengekomen.
Ze worden schaars.
 
Vanmorgen nog een rode Omega A gespot bij Jeroen Bosch ziekenhuis op de vlijmenseweg. Zag er van een afstand netjes uit. Iemand van hier?
 
Zeg maar nee, dan krijg je er twee. Maandenlang geen enkele gezien, vandaag zowaar een zilvere B1 sedan in Rosmalen en een donkerkleurige B2 Caravan op de A59 richting Den Bosch.
 
Bovenaan