Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Stipt Polsh Point Shop Vught

B-Buster

Medewerker
Administrator
De producten in de webshop bedoel je Rob?

Die komen allemaal uit China, nieuw labeltje en de prijs x5. Leuke filmpjes, goed uitgevoerde marketing en ze hebben een mooie ijs straal machine e.d. Wat ze in de webshop verkopen is veel te duur en niet door hen zelf ontwikkeld.
 
Heb de interieur cleaner gehaald en die is prima. Is natuurlijk niet goedkoop maar resultaat verder goed. Fabrieksnieuw zou ik m’n Omega daar niet laten maken, voor die prijs koop je er 100. 8)7
 
Ja ik bedoel de producten uit de webshop, ik heb een fles Stipt Soft Touch Remover gekocht voor de plakkende delen in het interieur knopjes e.d .
Blijkt dat er maar 50 ml in zit een vingerhoed vol dus bij navraag werd er beweerd dat is voor maar een paar (is twee) knopjes .
Is omgerekend FL 88,00 dat is even een gore oplichters zooi.
Voor de OMEGA heb je er wel vijf nodig dus reken maar uit.
Ik zit me hele leven in de handel maar dit slaat alles wat ik ooit mee heb gemaakt
De grootste oplichter van Europa e.o.
 

dolf24v

Donateur 2024
Dasty van de wibra ? Paar euro hele liter, kun je alles mee vlgs folder, heb het nog niet getest.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Heb de interieur cleaner gehaald en die is prima. Is natuurlijk niet goedkoop maar resultaat verder goed. Fabrieksnieuw zou ik m’n Omega daar niet laten maken, voor die prijs koop je er 100. 8)7

Carclean heeft vast wat beters voor minder geld.

Ja ik bedoel de producten uit de webshop, ik heb een fles Stipt Soft Touch Remover gekocht voor de plakkende delen in het interieur knopjes e.d .
Blijkt dat er maar 50 ml in zit een vingerhoed vol dus bij navraag werd er beweerd dat is voor maar een paar (is twee) knopjes .
Is omgerekend FL 88,00 dat is even een gore oplichters zooi.
Voor de OMEGA heb je er wel vijf nodig dus reken maar uit.
Ik zit me hele leven in de handel maar dit slaat alles wat ik ooit mee heb gemaakt
De grootste oplichter van Europa e.o.

Je vergeet de inflatie nog mee te rekenen. :Y)

Inderdaad belachelijk duur voor wat het is.

Dasty van de wibra ? Paar euro hele liter, kun je alles mee vlgs folder, heb het nog niet getest.

Dasty stript dat best prima, wat voor de deurgrepen e.d. goed werkt maar het is heel lastig te doseren op die knopjes. Daar ga je namelijk in een oogwenk ook door de dunne verflaag onder die plaktroep en dan heb je ook weer niets.

Ik heb een aantal van mijn knopjes rond de radio inmiddels met een melamine sponsje en wat verdunde APC aangevallen en dat is goed gelukt.
Gelukkig kom je er dan ook achter dat Opel lekker consequent bij waarschijnlijk meerdere leveranciers heeft ingekocht... de kleuren onder de coating komen geweldig overeen... not. :h

Het voordeel van die sponsjes is dat het daarna mat blijft, ga je poetsen met een doek en dasty dan wordt het een glimmende bende. Persoonlijk vind ik dat er dan niet beter op worden.
 
Bovenaan