Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.
Die werken op geen enkele positie.Imitatie sensoren
Dat is geen imitatie maar een echt merk.dat we liever een Pierburg LMM monteren
Vast niet hetzelfde als een voor een V6 anders had ik er nog een liggen.Maandag komt de originele sensor binnen, was lastig om aan te komen
Is inderdaad een 4 cilinder. Eerste keer bij 112000, tweede keer bij 270000 en nu bij 325000.Je zegt 'de' kop, we hebben het over een 4 cilinder?
2x eerder, op hoeveel km? Dat klinkt als te frequent. Vervelend dat je nu al voor de derde keer aan de beurt bent.
Een revisiebedrijf moet kunnen vaststellen of er nog ruimte is op de huidige kop om te vlakken en kan vast wat vertellen over die kopbouten. Als die nodig zijn zou ik persoonlijk kiezen voor een andere kop die wel aan de OEM specs voldoet.
Dat is inderdaad veel. En blijven vlakken moet op een gegeven moment ophouden straks zitten u kleppen door u zuigers. Kortere bouten gaan altijd als je de kop zoveel vlakt. Maar de rest van de motor lijkt mij riskanter .
Het is zelfs maar 45000 km. De laatste keer was ergens bij de 175-179000.Zeker nu het na 55k alweer stuk is
De vraag is dan eigenlijk of je dat dan nog moet doen of voor een andere goede kop moet gaan. Dus als er iemand nog 1 op zijn nachtkastje heeft liggenDaarom een goed revisiebedrijf laten adviseren. Die kunnen opmeten of het nog binnen de toleranties valt. En of het eerdere werk aan de kop correct is uitgevoerd.
Daar zijn we nu naar aan het zoeken en/of kortere kopbouten.Je kan ook kijken of er een dikkere pakking voor is te krijgen, ik weet niet of dat bestaat voor deze motoren.