Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Stoelen met geheugen???

Is het mogelijk om stoelen met geheugen in mijn Omega Onyx te plaatsen, want van de huidige bestuurders stoel is het onderstel vastgelast!
Ik zoek nu een ander onderstel voor mijn ledere bestuurders fauteuil !
Ik weet er nu een met geheugen te koop, en wil graag het onderstel gebruiken.

Is dit mogelijk en wat moet ik allemaal doen om het werkend te krijgen???

Please Help?


Hans
 
ik weet niet of de stekkers allemaal hetzelfde zijn, ook weet ik dat Peter {vega} dit meen ik gedaan te hebben met een sportstoel maar volgens mij kwam er toch meer bij kijken makkelijkste is denk ik een complete stoel of interieur te pakken die geheugen heeft
 

Vega

Medewerker
Administrator
Alles is aan te passen.
Zie ook hier viewtopic.php?f=24&t=4700
Het onderstel de rails is gebout op het zit frame en is gewoon los te schroeven.
Wil je ook de leuning elektrisch maken dan moet je het rugleuning frame ook verwisselen.
En natuurlijk de bekabeling aanpassen want het is niet voorbereid als je nu geen memory hebt.
 
Dus beter een een oud onderstel opzoeken die nog goed is en die overzetten, zodat ik de hoek van mijn stoel weer kan verstellen, de hoogte verstelling werkt gewoon wel elektrisch!
 
hans4791 zei:
Dus beter een een oud onderstel opzoeken die nog goed is en die overzetten, zodat ik de hoek van mijn stoel weer kan verstellen, de hoogte verstelling werkt gewoon wel elektrisch!
denk dat dat het makkelijkste is en die zijn goed te vinden
 
Ik heb een lederen set met geheugen in mijn b2 gemonteerd. Auto was daarop niet voorbereid. Bijrijdersstoel was plug en play. Bestuurdersstoel heb ik 2 plusdraadjes en een massa aan moeten sluiten town werkte de stoel ook.

Ik heb nog een stoffen interieur liggen, die alleen aan de voorzijde van de zitten electrisch in hoogte te verstellen is
Interieur opel omega b2
€ 100,00
http://link.marktplaats.nl/m1035497298
 
Bovenaan