Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

ze schijnen in russelsheim nog steeds verliezen te draaien maar dat komt natuurlijk omdat ze in de v.s de zaak hier leegtrekken bij general motors, want qua modellenreeks en betrouwbaarheid mogen ze bij opel toch niet klagen, en ook de verkopen lopen toch weer goed, en als ik dan zie dat de nieuwe insignia er bijna aankomt en werkelijk gezegd een schitterende auto dan zou dat toch een verder boost moeten krijgen waar ze bij peugeot geen antwoord op hebben, maar het zou peugeot alleen gaan om de electrische en hybride techniek van opel
 
Afgelopen week bij ons op de zaak in de garage de bougiekabels maar eens vervangen, wat een beulenwerk met mijn kleine kolenschoppen. Vanavond onderweg naar huis ging het MM lampje flikkeren, thuis uitgelezen..................................EGR overleden. Aankomende week eerst maar een weekje bij de garage laten logeren waar ze nieuwe rubbers in de draagarmen persen en dan hopen dat het gezwabber en extreem naar links of rechts trekken bij remmen voorbij is
 

dolf24v

Donateur 2024
Gisteren een hele dag met de ommie op stap geweest en bezoek aan ss Rotterdam in Katendrecht.
Imposant stuk historie waar de Rotterdammers met recht trots op zijn. Geweldig om te zien !!
20170224_123534.jpg
Heeft 41 jaar over de wereldzeeën gevaren en ziet er nog picobello uit. Zal mijn auto wel niet halen denk ik ...............
 
net even bij berry geweest, die heeft het stotteren van de motor verholpen. hij loopt nu weer als een zonnetje :)

die man heeft gouden handjes d:)b
 

clach

Donateur 2023
Vandaag kwamen we deze prachtige Opel Rekord tegen..... d:)b

14bklxe.jpg


2vijvhc.jpg


2uswqqc.jpg


De Clach(jes) :w
 
Bovenaan