Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Kleppendekselpakkingen v6 vervangen, compleet

Chris vergeten te antwoorden 8)7@ Chris. Voor de kleppendekselpakkingen en bijna alle andere pakkingen van het inlaatspruitstuk heb ik besteld bij autodoc.nl en ben ik voor het merk Elring gegaan Daarvan was bijna alles leverbaar behalve de 6 bovenste O-ringen, die heb ik bij de dealer vandaan. Volgens mij ben ik veeeeeel te laat met antwoorden, wederzijds halen en brengen enzo, SORRY!!! Van de Elring kleppendekselpakkingen had ik setjes nodig, je moet ze even los snijden, ze worden per 2 aan elkaar gegoten/geperst. Bij motage van de pakking, op de voor en achterkant van de cilinderkop vloeibare pakking aanbrengen. Toelichting: Kleine halve maantje achterzijde en bovenkant ronding voorzijde op de motor vloeibare pakking aanbrengen, kleppendekselpakkingen in de deksel aanbrengen en dan in 1 keer goed plaatsen. Vraagt wat behendigheid. Daarna even voelen of de halve maantjes goed zitten. Aan de voorzijde moet de vloeibare pakking mooi zichtbaar zijn als 1 doorlopende worm. Nogmaals sorry voor de late reactie !!!!!!
 
Bovenaan