Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hoi alle

Hallo allemaal ik zal me even voorstellen
Ik ben jasper en kom uit scheveningen ik rij met een c kadett maar ben bezig om er een x20xev in te lepelen
Nu ben ik opzoek naar de elektische schema's van de ecu (simtec56) .
En de vraag wie kan er evt de egr en de imobilizer wegschijven als dat mogelijk is
Mvg jasper
 
@lowflyer Blok en bak voor weinig overgenomen. En leek me wel leuk wat anders te bouwen. Maar loop op een paar dingen vast. Sleutels en ring heb ik ook hoor maar vroeg me af of dit d'r af kon. Kwa bedrading wil ik nog weten wat wat is op de ronde stekkers 1 weet ik al is start dynamo en olie druk maar de andere?? Vandaar dat ik hier wat info kom zoeken. Mvg jasper
 
Hoi, welkom! De EGR kun je heel makkelijk afdoppen met een blinde pakking. Klein deukje erin maken zodat de stift nog op en neer kan en weg is de EGR. Zonder storing en zonder programmeerkosten.
 
Ik weet dat je um kan afdoppen met een plaatje. Maar wil het software matig laten doen. Blok komt in een c kadett en wil het er af hebben namelijk
 
Bovenaan