Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Leek een volledig standaard versie, dus zal jij dan niet zijn geweest gok ik? ;) Was rond 17:40 bij afrit Rosmalen uit zuidelijke richting vanaf de A2 (N2).
 
Vandaag nog 2 B2 sedans gespot in Vlijmen. Eentje in moonland grey met wat extra ductape en een zwarte die wel eens in de buurt rondrijdt. Zo zie je er nooit, dan ineens 2 op een dag. ;)
 
Ik ben nog niet gespot.... Blauwe Omega rondom Nijmegen of tussen Nijmegen en de Zeeuwse kust (via Eindhoven-Antwerpen-Brugge)
 
Onlangs een Omega B2 sedan gespot op marktplaats en gister heeft m’n pa ‘m gekocht! Weliswaar een business edition maar de staat en KM stand maken het wel uniek: 36dkm op de teller.

Zit klein beetje werk aan, nieuwe bandjes, bumpertje spuiten, plekje op de achterklep maar dat is allemaal prima en leuk werk.
 
Vandaag stond ik vlak naast een andere Omega bij de Helftheuvelpassage in Den Bosch. Bij terugkomst was er nog een station aangesloten bij het gezelschap. Toch tamelijk uniek zo’n spontane samenkomst. ;)
 
Zag vandaag in Son zo’n rare bewerkte Omega A rijden. Was niet eens een echte Opel meer. ;) Wel leuk dat donkergroen. De 3.6 in lijn maakte ook een mooi geluidje!
 
Bovenaan