Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

19 inch velgen geruild voor.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee boys vandaag velgen geruild voor een laptop..
ik had een laptop die ik niet gebruikte en deze man zocht een laptop..
na wat over en weer gemaild te hebben kwam de man ze vandaag brengen
het zijn 19 inch oxigen velgen full chroom met continental banden 235 35 19
zijn wel wat gebruikersporen op maar vind ze wel super gaaf
ben benieuwd wat jullie er van vinden
gr michel
15p07pg.jpg
2u5gd8x.jpg
szkhaq.jpg
110wqw4.jpg
 
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

inderdaad, knappe velgen.....en veel nuttiger dan een laptop.
Lijkt me een goeie deal. d:)b
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

Ik zie hier ruimte voor een remmen mod.

Staat goed die velgen

Ik heb nog wel een paar laptops die ik kan ruilen.
Er kan nog wel een setje velgen bij.
 
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

Holy crap... moet een héle speciale laptop zijn geweest... of jij hebt binnenkort geen last meer van nierstenen (omdat die velgen zo rot zijn :+ )

Ik wil je niet afvallen op die laptop, maar volgens mij heb jij de betere helft van deze deal :Y

En wat Vega al zei: ik zie ruimte voor een mooie remmen mod. :9~
 
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

Ik zal dan zo te zien de eerste zijn die iets negatiever reageert, maar goed; die mensen moeten er ook zijn :X

Ik vindt de velgen op zich niet zó heel verkeerd, maar ik vindt ze niet geweldig onder de Omega staan. Ik vindt ze ook té overdreven groot, maar goed; da's slechts mijn mening :+


Wat overigens niet wil zeggen dat ik die deal zèlf niet gedaan zou hebben. Tenzij je een enorm nieuwe laptop gehad zou hebben met alles erop en eraan, denk ik niet dat je een verkeerde deal hebt gedaan. Zeker niet als je hem toch niet gebruikte. d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

Voor mij hebben ze een wat te hoog bling gehalte. Ik vond je Sport velgen dan toch beter staan.

Anyways, toch een leuke deal inderdaad. Echter is het niet mijn smaak.
 

yoyo

The UK brothers
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

Tsjaa een mooie ruil (als je dit echt wil) persoonlijk vind ik de banden "te plat" waardoor je wel een stukje comfort in ga leveren. :'(
En net wat Jacco zegt een beetje te hoog bling bling gehalte maar goed dat is persoonlijk en jij vroeg onze mening. :$
(zo zie je maar dat je toch wel eerlijke antwoorden krijgt en niet alleen maar komplimentjes uit beleefdheid.)

Het chroom steekt echter wel mooi af de kleur van jou Omega.(toch een complimentje) O-)
 
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

Ik vind de deal goed. Leuk bedacht maar die wielen...........st...t lelijk. Voor onder de omega iig. Sorry
 
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

o.O zo zie je maar dat smaken echt verschillen:-) juist omdat zn omega zwart is vind ik ze echt mooi staan
maar vind dat bling ook echt alleen mooi bij zwart,bij andere kleuren zou ik zelf voor een matte velg gaan:P
 
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

ja mannen het was voor mij ook iets van kan het wel bij zo,n deftige auto maar nu ze er op zitten denk ik tja gaaf..
en ik ben blij dat ieder zijn mening heb dat ieder er verschillend over denkt...
gewoon eerlijk..
kijk ik heb een gewone pc en die laptop had meer last van stof dan dat ie gebruikt werd en die man zijn kind had een redelijke laptop nodig dus zo is iedereen weer blij..
het is wel zo ga kijken in de praktijk hoe het bevalt dat ie stugger werd begrijp ik maar als het weggedrag te veel beinvloed word of gewoon niet lekker rijd gaan ze gewoon weer de verkoop in..
en ja chroom is ook iets aparts had ik een grijze omi dan nooit ..
ja die remmen upgrade kan iemand me vertellen waar ik die remklauwen kan kopen zoek er lang naar maar vind ze nooit op ebay ...
waar hebben jullie ze vandaan laat me maar weten
de voorkant dan achter heb ik wel gevonden
gr michel
 
Re: 19 inch velgn geruild voor.........

omegaboy36 zei:
*knip*
ja die remmen upgrade kan iemand me vertellen waar ik die remklauwen kan kopen zoek er lang naar maar vind ze nooit op ebay ...
waar hebben jullie ze vandaan laat me maar weten
de voorkant dan achter heb ik wel gevonden
gr michel
op eBay.COM kijken in de auto categorie.
Zoeken op "Pontiac GTO calipers" en zorgen dat je een model vindt van vóór 2004.

... of Vega vragen. Wat die vent allemaal in zijn magazijn heeft liggen, wil je niet weten :h
 

yoyo

The UK brothers
Bevielen de wielen niet?
Ik zag ze al op marktplaats staan? ;)

Qua comfort is het idd wel inleveren toch?
 
nou het comfort lever je wat op in maar verders valt het me reuze mee de omega kan er erg goed mee omgaan
maar heb toevallig een paar opc 19 inch van een vectra gezien en die kan ik evt overnemen dus die staan er nog vetter op
dus als ik deze kan verkopen voor leuke prijs dan gaan die er onder
vandaar
gr michel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan