Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

2 X op een takelwagen in nog geen 2 uur

Gisteren op de A20 bij Schiedam had me Omega er geen zin meer in. Omdat ik best wel gevaarlijk stond kwam er binnen 10 min een auto van Rijkswaterstaat met een pijl er achterstaan . Binnen 15 min stond er een bergingsauto en die heb me naar een veilige plek gebracht in Schiedam.
Na een half uur kwam er een ANWB wagen en die heb de omega uitgelezen.
Die gaf aan signaal onderbreking positie krukas of zo iets wat ik er van begreep.
De ANWB zei je heb best kans dat hij nu weer start omdat de motor afgekoeld is.
en inderdaad starten en liep weer als een zonnetje.
Hij zei dat ik beter niet door de tunnel kon gaan naar Hoogvliet want als de motor weer warm was had ik grote kans dat hij er weer mee stopte en bood mij aan om achter me aan te rijden via de Erasmusbrug.
Maar omdat ik een afspraak in Schiedam had sloeg ik dat af.
Maar na 1 km stopte hij er weer mee precies voor het stoplicht bij een kruising en de ANWB was al weg dus weer opnieuw bellen.
Wist die meneer van de ANWB al dat dit ging gebeuren en had al een platte bergingsauto voor me geregeld.
Dus in 1 uur op twee bergingsauto s
Heb zo juist vernomen van de garage dat het de krukassensor is die de geest heeft gegeven.
20161208_124823025_iOS.jpg 20161208_125550201_iOS.jpg
 

ciaobapao

Donateur 2023
Ach ja de krukassensor, say no more. Heb ik ook een keer gehad. The ride of shame om 2 u 's nachts van Utrecht naar Alphen op de oplegger van een ANWB sleepwagen. Mijn collega's lachen me er nog steeds over uit...
 

Joep

Verbannen
Helaas kun je bij een dergelijke defecte sensor niks meer inderdaad. Balen is het zeker!
 
Bovenaan