Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

3 Knops CV printplaatje

Vraagje, is hier iemand op het forum die een adresje/linkje heeft/weet.( Berry heeft ze niet) Waar ik een 3 knops (CV)printplaatje kan kopen? Of weet iemand in welke andere types Opel deze ook word gebruikt?
Dan kan ik misschien mijn zoek gebied vergroten.
Is moeilijk wat te vinden, 8)7 :( 2 knops zijn er genoeg.

Mvg Jan Wieger.
 
vectra c maar die krijg je niet geprogrammeerd! 2weken geleden mijn nieuwe sleutel binnen gekregen die ik had besteld, bleek een voor vectra c te zijn en kregen ze niet geprogrammeerd!
 
Die dingen waren een webshop item docht ik? Of iig de switches die je onder 5 loepen en een microscoop los kunt solderen en vervangen. :+ Misschien dat Verga ze kan leveren?
 
Hallo Vega,
Het gaat om een B2 Sedan en wat ik kan zien geen alarm. ( 1 deuren los. 2 deuren op slot. 3 klep open)
Het is voor mijn eigen auto. Er waren twee sleutels bij met alle 2 de knopjes stuk. Hier heb ik nieuwe knopjes op gesoldeerd. 1e werkt wel weer maar de 2e de niet. Dus nu ben ik op zoek naar een vervanger.
Bedankt voor de linkjes Tonboy, zal eens kijken of ik hier iets mee kan.

Mvg, Jan Wieger.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Als je alarm hebt dan moet je een alarm button hebben en een binnenverlichting met ultrasoonsensoren.
Oké dan is het een kiekert AB.
Daar heb ik er nog 1 van liggen. Met nieuwe micro switches en behuizing.
 
Bovenaan