Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Aan alles komt ooit een einde

Andrew

600.000
Met weemoed in het hart ga ik binnen afzienbare tijd afscheid nemen van mijn trouwe Omega. 11 jaar heeft hij me gebracht waar ik wezen moest, we zijn ermee in 14 landen geweest waarvan in 13 landen ook de caravan erachter heeft gehangen (alleen in Finland hing er niks aan de haak). In totaal heb ik er zelf net geen half miljoen km's mee gereden. De eindstand is pakweg 623.000 km.

De reden is simpel, ik word sinds kort geconfronteerd met een storing welke niet traceerbaar is met uitlezen o.i.d. Je hebt 50/50 kans dat de Omega start, zo niet dan kun je proberen wat je wilt maar starten is er niet meer bij. En kom je een half uur later terug dan start ie alsof er niks aan de hand is. Daarbij komt dat over 2 maanden voor de APK ook weer de nodige kosten moeten worden gemaakt. Al met al reden genoeg om met het verstand te beslissen en niet met het hart (sniffff) en een opvolger te gaan zoeken. Daarvoor is vanmiddag de handtekening gezet.

Uiteraard blijf ik het hier op het forum nog wel volgen en het zou zo maar kunnen dat ik op de meeting komend voorjaar erbij ben, wie weet. Maar dan niet met een Omega maar met de opvolger of de GTS.

Groet,

Andrew
 
Jammer om te horen maar begrijpelijk, zeker met de km's die je maakt moet een auto betrouwbaar zijn. Maar je maakt me wel nieuwsgierig. ... opvolger is...?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Donders, Andrew! Mja, ik heb geen recht van spreken meer op dit onderwerp. Wél zonde, zeker als het op deze manier tot een einde komt.

Wat komt ervoor in de plaats? :)
 

ommie b2

Heer van Stand
Ohh..... wat vind ik dat jammer.... maar goed, het moet wel te doen blijven en als hij het soms af laat weten, is het gewoon niet anders. Ik ben er zeker van dat dit besluit niet lichtvaardig genomen is.

Hee kom op zeg, wat er voor in de plaats komt? een OMEGA natuurlijk;)

Toedels Yvonne
 

Vega

Medewerker
Administrator
Wat vertel je nu 8)7
Gooi je de handdoek in de ring. Hoe zit dat dan met op naar de miljoen.
Klinkt als een krukassensor die aan het overlijden is.
 
Whut?! Andrew wat doe je nou! Wat Vega ook al zegt, we hadden wel foto's van een teller met op 1km na een miljoen, en een af nul beginnende teller willen zien :'(

Groetjes,
Sjors
 

dolf24v

Donateur 2024
Respecteer je besluit, je zult er zelf ongetwijfeld al naar gezocht hebben-> misschien wat hulp van de forumtechneuten ?? deze storing zou toch op te lossen moeten zijn ??
Al was het maar als leerproject !!:D
 

Joep

Verbannen
Jammer man! Maar wel begrijpelijk. 623.000 is een stand waar elke bestuurder voor zou tekenen. :P
Wat komt er voor in de plaats?
 

Andrew

600.000
Het is geen onbesuisde beslissing, ik was er al enige tijd mee bezig, helaas heeft de Omega zelf de beslissing enkele maanden bespoedigd. Wat ervoor in de plaats komt: dat show ik wel als tie er is.

Andrew
 
Echt zonde, Andrew.
Had graag gezien dat je 7 cijfers, vóór de komma, had laten zien op je snelheidsmeter...
Je verstand zegt ja, je gevoel zegt nee.
Ben benieuwd naar de opvolger...
 

Andrew

600.000
Hoe ver ik ook op weg was naar dat 7-de cijfer voor de komma, dat had toch nog pakweg 10 jaar geduurd en daarmee niet echt realistisch. Ik had misschien nog wel 6 x 6 willen zien, maar goed.

De opvolger, tja dat zal nog wel 2 weken duren en waarschijnlijk niet verwacht worden.......

Andrew
 
Bovenaan