Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Aanschaf "Hot Hatch" GSI

Re: Aanschaf "Hot Hatch" GSI

Dat ziet er zeker netjes uit. Wat grappig dat het met wat aanpassingen zo mooi past.

Gr. Paul
 
Lol @ photoshop Ruud 7(8)7



Was al uitbreid op de hoogte door je telefonisch contact René, maar zo even op de grote foto's ziet het er echt goed uit !


Zijn die oogjes aan die rollo bovenaan nog te verschuiven of zitten deze mee gegoten aan de kunstof strip ?



@Joep, idd.. te weinig vraag naar geweest vermoed ik.
 
A

Anonymous

Gast
Sjors-V6 zei:
Zijn die oogjes aan die rollo bovenaan nog te verschuiven of zitten deze mee gegoten aan de kunstof strip


Geen eens vermeld hoe de bevestiging zit zie ik net Sjors-V6. thnx.

De oogjes zitten aan de rollo vast. Ik heb deze met een koordje (onderlijntje voor het vissen) aan de afdichtdopjes van de dakhemel hangen. De dopjes zitten ongeveer naast de haakjes van de rollo, op deze manier staat er zo min mogelijk spanning op de afdichtdopjes.
_/-\o_
 
A

Anonymous

Gast
Vanmiddag de Corsa gewassen om vervolgens een foto shootje te doen aan de waterkant. _/-\o_

De fotolocatie ligt aan de Beneden Merwede en om daar te komen moet je een eigen terrein op, dit wordt aangegeven met verkeersborden verboden in te rijden en alleen toegang voor het laden en lossen van de scheepvaart.

Hier kom ik wel vaker en heb de borden nooit opgemerkt (ahum) :X , komt er een witte Renault aan rijden met twee agenten die mij attendeerde op de overtreding 8)7 Op de laatste foto van de shoot weerspiegelde die witte Renault al in mijn Corsa. :*)

Onder verontschuldiging van mijn overtreding en dat ik gelijk zou gaan "laden", waren de dame en heer zo vriendelijk om er geen bekeuring aan te hangen en kon ik gaan. :s

Zoals gezegd mijn (illegale) foto's volgen. (De foto van de avatar is er ééntje uit de illegale serie).
 
A

Anonymous

Gast
nd3qyd.jpg


2wfobv5.jpg


2n9drih.jpg


96jb7l.jpg
 
Re: Aanschaf "Hot Hatch" GSI

Wat een stelletje zeikerds zeg. Geen autoliefhebbers denk ik.
Mooie foto's weer René.

Gr. Paul
 
A

Anonymous

Gast
René-MV6 zei:
René d:)b heel mooi zien we hem/haar ook op de meeting :D


Waarschijnlijk zal het niet de aankomende, maar de volgende meeting worden voor de Corsa. Mocht er erg veel belangstelling zijn voor de Corsa, dan moet ik misschien toch wat regelen voor de aankomende meeting.
 
tarzanen zei:
Waarschijnlijk zal het niet de aankomende, maar de volgende meeting worden voor de Corsa. Mocht er erg veel belangstelling zijn voor de Corsa, dan moet ik misschien toch wat regelen voor de aankomende meeting.

Ja 2 auto's besturen dat wordt wel erg moeilijk toch ;).
 
Bovenaan