Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

aansluiting Bose stekkers

yoyo

The UK brothers
Hey kevin,

Is alles aangesloten nu en bevalt het?
Ik heb er niets meer over gehoord dus zal wel aannemen dat het zit.

Pleazeeee let us know.

GR,
Aart
 
helaas kan ik niemand vinde die er de tijd of intresse in heeft,sjors zou kijken of hij iets van een schema had
dan kan ik mischien zelf kijke of ik het kan,ik ben zelf wel aardig handig maar ja somige dingen gaan boven je pet
maar dat moet ik dan nog maar ff aankijke als ik dat schema heb,mocht ik met mn handen in het haar zitten
zal ik het mischien laten doen door een inbouw station,maarja dat zal aardig in de knaken oplopen:-(
maar zodra hij het doet laat ik het uiteraard weten
Gr kevin
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Nitrofreak zei:
ja dat wel alleen ik mis mn zware Bass klappers 8)7

De ECHTE diepe Bass ga je met de Bose ook niet halen hoor...
Tenzij je met de zwaardere sub werkt zoals Jacco het heeft in zen B1
Die gaat wel wat dieper door!
 
Of net als ik deze erin bouwen:

8xvp5d.jpg


Is niet origineel maar het werkt wel :Y

gr

Danny
 
Een OEM Bose systeem in vergelijking met een Standaard OEM systeem is werelds !


Je hebt een pb Kevin ;)



Groetss,
Sjors
 
Illuminat0r zei:
Nitrofreak zei:
ja dat wel alleen ik mis mn zware Bass klappers 8)7

De ECHTE diepe Bass ga je met de Bose ook niet halen hoor...
Tenzij je met de zwaardere sub werkt zoals Jacco het heeft in zen B1
Die gaat wel wat dieper door!

hij hoeft ook niet zo overdreven zwaar te zijn maar als je maar gewoon lekker een beetje House ken draaien
met een beetje Bass die je voelt,ik had voorheen ook niet het allerbeste maar dat klonk wel goed
was een klein 2x 150 watts verstekkertje,wat gebrugt was voor de sub naar 300 watt
en de sub zelf was wel een aardige kast met geloof iest van 500 wat piek vermogen
dit gaf een lekkere dreun en een Bass die je kon voelen zonder vervorming en het hoeft van mij ook niet
zo hard dat overal waar je rijd dat de mensen dr hoofd omdraaien om te zien waar die herrie vandaan komt
maar ben wel erg benieuwd hoe het Bose setje Klinkt:P en wie weet leg ik mn oude sub er wel weer in:P
die heb ik nu in mn bussie leggen klinkt werelds :)


en @ Sjors ik heb hem gelezen en bedankt:P
 
Bovenaan