Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Account Tinypic

Beste moderator,

Ik probeerde via de 'How to plaatjes uploaden' een account aan te maken bij Tinypic. Zowel via de plug-in van OOP als via de site van Tinypic lukt het niet. Als ik via OOP probeer een account aan te maken, blijft hij hangen op een reclame, na het opgeven van de accountgegevens. Via een andere Internetbrowser dan IE lukt het ook niet. 8)7. Kunnen jullie me helpen?

gr.

Martijn
 
Martijn,

TinyPic is een op zich staande service.
Het OOP heeft alleen een plugin die het invoegen van een plaatje, of een foto, uit TinyPic vereenvoudigd. Niets meer, niets minder.
Gaat het aanmaken van een account op TinyPic dus niet goed, zul je even Google of de TinyPic-website moeten raadplegen.
Je hebt niets aan de volgende melding: maar bij mij werkt ie uit de kunst (i.c.m. FireFox).

Wat gaat er precies fout?
 
Wat er fout gaat, is dat ik geen account kan aanmaken. De site blijft 'hangen' op het moment dat ik dat doe. Ik heb nu een account aangemaakt bij photobucket. Als het goed is verschijnen er straks foto's van mij op deze site.
Bedankt voor jullie tips.

gr.

Martijn
 
Bovenaan