Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

accubeschermhoes

heeft er iemand niet nog een goede accubeschermhoes liggen sommige hebben het wel andere weer niet was dit ook een optie of zo je zou zeggen op een exe zit die er wel in
 
Heb zelf een zgn Onyx, daar zit ie in elk geval in. Maar: tis natuurlijk niet zo vreemd wanneer die hoes verdwijnt bij de eerste de beste accuwissel jaren geleden... ;w
 

tonboy

Verbannen
jacques zei:
heeft er iemand niet nog een goede accubeschermhoes liggen sommige hebben het wel andere weer niet was dit ook een optie of zo je zou zeggen op een exe zit die er wel in
Heb Pb gestuurd
 
mijn 2.2 16v heeft ook zo'n hoesje dus niet enkel 6cilinders en niet enkel diesels! ik denk gewoon dat de vorige eigenaar er u hoesje heeft uitgehaald bij het wisselen van batterij!
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Bij mij zit er ook een in

Maar volgens mij heeft Tarzanen dit er zelf in (laten) gezet :?

Grt. Hans
 
A

Anonymous

Gast
omega_cruiser zei:
Bij mij zit er ook een in

Maar volgens mij heeft Tarzanen dit er zelf in (laten) gezet :?

Grt. Hans


Nee hoor, zat er standaard in.
 

tonboy

Verbannen
tonboy zei:
jacques zei:
heeft er iemand niet nog een goede accubeschermhoes liggen sommige hebben het wel andere weer niet was dit ook een optie of zo je zou zeggen op een exe zit die er wel in
Heb Pb gestuurd
Jaques, kan je even reageren via Pb, je vraagt of iemand een accubeschermhoes heeft, ik reageer daarop en vervolgens laat je niks weten van je.
 
tonboy zei:
tonboy zei:
jacques zei:
heeft er iemand niet nog een goede accubeschermhoes liggen sommige hebben het wel andere weer niet was dit ook een optie of zo je zou zeggen op een exe zit die er wel in
Heb Pb gestuurd
Jaques, kan je even reageren via Pb, je vraagt of iemand een accubeschermhoes heeft, ik reageer daarop en vervolgens laat je niks weten van je.
ben er nu weer even niet online geweest zodoende niks gezien
 
tonboy zei:
tonboy zei:
jacques zei:
heeft er iemand niet nog een goede accubeschermhoes liggen sommige hebben het wel andere weer niet was dit ook een optie of zo je zou zeggen op een exe zit die er wel in
Heb Pb gestuurd
Jaques, kan je even reageren via Pb, je vraagt of iemand een accubeschermhoes heeft, ik reageer daarop en vervolgens laat je niks weten van je.
We kijken niet allemaal elke dag op het forum Ton ;).

Gr. Paul
 
Bovenaan