Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Achterlichten lasieren

33w192w.jpg


WIE WEET EEN ADRES IN NEDERLAND WAAR ZE ACHTERLICHTEN LAZEREN
ZIE VOORBEELD
70dmw0.jpg
 
Re: Achterlichten laseren

Als je de foto's bekijkt,is het wel duidelijk wat er gebeurt met het laseren van je achterlichten denk ik zo ;)

Hebben jullie al wel eens van die Omega achterlichten gezien ? ik nooit, ze kunnen ze bleken en dergelijke met behulp van laser techniek. :9


Ik weet in NL niet of het gebeurt, volgens mij alleen in Duitsland (of andere landen)




Klikkerdeklik !





Groetss,
Sjors
 
Re: Achterlichten laseren

1hxd3s.jpg


Inderdaad bleef de Caps Lock hangen,
Ik heb een fout gemaakt het moet zijn Lasieren ipv. Laseren .
Ik vindt het wel mooi en apart om te zien.
 
Re: Achterlichten laseren

lasiert = gespoten

Dus sjors jij met je bleken? :+ Dat is gewoon het standaard witte gedeelte :P In dit geval worden de units gewoon gespoten met een rood, zwart we. kleurtje. Kan je wel gave resultaten mee bereiken idd!

Voorbeeld:
Before en after.
 
[mod]Titelfix[/mod]

@ Wim: heb je Sjors zijn smily ook gezien ? Ik denk dat ie je van de kast heeft gejaagd _O-
Klik ook maar eens op de link, in zijn reactie... :P

Ik heb overigens geen idee waar ze dit doen/kunnen in NL.
Vraag eens een goeie (auto)spuiter, zou ik zeggen.
 
R

Ralph

Gast
Heren,

Lasieren is het folien van de achterlichten met speciale folie en dus geen ruiten folie. De folie is latex dik en kan dus verwijderd worden.
In het verleden veel gedaan en iedereen kan het. Folie is te bestellen op marktplaats.
Let op neem kwaliteit zodat de lichtdoorlaatbaarheid niet word aangetast en weer een idee op de plank.
 
MetalRush zei:
@ Wim: heb je Sjors zijn smily ook gezien ? Ik denk dat ie je van de kast heeft gejaagd _O-
Klik ook maar eens op de link, in zijn reactie... :P

Ik heb overigens geen idee waar ze dit doen/kunnen in NL.
Vraag eens een goeie (auto)spuiter, zou ik zeggen.

Die Ruud hou je niet snel voor de gek |:( 8)7

warhamstr zei:
Godsakke :F

Hijs leuk Sjors :>


Sorry was een beetje flauw.. :9 ons mams is volbloed Duits.. ik beheers de taal dermate dat ik dit wel weet _O-




Maar zoals ik al zei, ken geen NL's bedrijf.. in DLD zijn er echter meerdere ! wellicht per post een idee ?
 
Bovenaan