Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

afscheid omega

na 5 jaar trouwe dienst moet ik helaas afscheid nemen van mijn omega 2.5TD
aangezien ik nog maar 100 KM per week rijd en de staat de belasting zo hoog omhoog geschroefd heeft
ga ik kijken voor een kleinere auto op benzine trouwens de apk keuring staat achter 2 maanden voor de deur
en er moet hier en daar wat gerepareerd worden heb ik dus besloten om hem weg te doen. :'(
bedankt allemaal voor jullie hulp en informatie.
zal toch nog wel eens geregeld op jullie site kijken
m.v.g mart
 
jammer om te horen, hopelijk krijgt hij een goede thuis! en veel succes met het vinden van een 'waardig' vervanger!
 
Zonde dat de 'witte-boorde' criminelen uit Den Haag weer een slachtoffer hebben gemaakt.
Het zal een wel overwogen beslissing zijn.
Het is waar dat 100 km. in de week met een 1375 kg. wegende diesel weggegooid geld is.
Maar denk er om de 'criminelen' willen ook de benzine auto's weer aanpakken door een zogenaamde uitstoot verhoging bij de houderschap-belasting.
Hierbij wordt de belastingwet herzien en de uitstoot (co2) er in op genomen.
Dit is een methode om alle auto's met uitstoot toch te kunnen belasten.
Jammer dat mensen zoals wij met een passie voor de Omega en voor de meeste ook de oudere Opel's gewurgd worden door 'dictator's' van wat eens ons land was.
Ik ben 50 en kan me nog herinneren dat in Nederland democratie was, echt waar het is geen mythe.

Marcel Goedemans

P.s. Ik hoop dat je geen vreemde wordt op het forum, en bedankt voor je bijdrage en belangstelling.
 
Hoi Mart, erg jammer inderdaad. Ik vind een diesel sowieso belachelijk duur in de wegenbelasting anders had ik al lang een 2.5 diesel automaat genomen, mooi geluid en veel koppel. Succes met de zoektocht naar een vervangend exemplaar ;).

Gr. Paul
 

richard66

500.000+
Tja in Nederland word alles door die lui in den Haag word alles naar de K..... geholpen.

Ik sprak er een die ook zijn auto weg moest doen om dat ze niet in de overgang regeling valt 7(8)7

Hij ik denk dat ik maar geld automaten ga opblazen , want een hobby auto,s mag je in Nederland dalijk niet meer hebben . _O-
 
het ergste vind ik nog dat iemand die wat 6 km verderop woont net in duitsland maar eenvierde van de belasting betaald namelijk 480 per jaar en wij 450 per 3 maanden terwijl het dezelfde vervuiler is en dat noemen ze een Europa
 

richard66

500.000+
Ja ik betaal voor mijn 2,5 TD 625,e voor een heel jaar.

In Nederland is de auto een melkkoe als zeggen in Den Haag dat het niet zo is ECHT WEL .

gr richard :b
 
Bovenaan