Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

afscheid Omega !

Ik heb van het weekend afscheid(verkocht) genomen van mijn Omega, IK heb het gevoel dat ie bij een liefhebber is terecht gekomen, dus ik denk dat je em binnenkort misschien hier nog wel gaat terug zien.

2rm9uex.jpg



Het is leuk geweest! :)

Nu een paar Jaar deze ;)
1z3cv95.jpg
 
rvweel zei:
Ik heb van het weekend afscheid(verkocht) genomen van mijn Omega, IK heb het gevoel dat ie bij een liefhebber is terecht gekomen, dus ik denk dat je em binnenkort misschien hier nog wel gaat terug zien.

2rm9uex.jpg



Het is leuk geweest! :)

Nu een paar Jaar deze ;)
1z3cv95.jpg

Das nie zo maar een verschil :)
 
René-MV6 zei:
rvweel zei:
Ik heb van het weekend afscheid(verkocht) genomen van mijn Omega, IK heb het gevoel dat ie bij een liefhebber is terecht gekomen, dus ik denk dat je em binnenkort misschien hier nog wel gaat terug zien.

2rm9uex.jpg



Het is leuk geweest! :)

Nu een paar Jaar deze ;)
1z3cv95.jpg

Das nie zo maar een verschil :)

Dat Klopt, Maar wel sneller! & scherper & Zuiniger ! ook Leuk! en bovenal economische verantwoord. ;)
 
Laten we het zo zeggen,Hij is qua aanschaf wel duurder, (maar als je niet al te veel km draait , gaat het goed zo'n Omega MV6 , maar in mijn geval moet ik voor mijn eigen bedrijf meer km's gaan maken (ongeveer 3 x zoveel per maand). Dus vanwege bedrijfeconomische redenen, is de beslissing genomen. Om te gaan leasen. en kan mn prive auto wat gaan ontlasten.

maar na gewenning van zon luxe omega, was een basis model niet echt een optie!Dus is het wel een leuker model geworden. ;)
 
Bovenaan