Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Afscheid

Hallo beste OOP-ers...

Met enige spijt in mijn hart heb ik besloten om mijn geliefde Omega 2.2 16v Elegance 2001 sinds 2007 in mijn bezit van de hand te doen.
Gezien het fijt dat hij geen caravan meer hoeft te trekken en dat de lange comfortabele ritten naar mijn ex-werkgever tot het verleden
horen door gebruik te kunnen maken van een gunstige vertrekregeling naar 33 jaar dienstverband.
Om toch mobiel te kunnen blijven heb ik via een familie lid de mogelijkheid aangeboden gekregen om zijn Opel Meriva 1.6 2003 over te
nemen met dank aan mijn partner ivm de hoge instap.
Het was voor mij wel wennen om de comfortabele Omega met aanzien en status waarvan ik vond dat die beter bij mij staat dan de Meriva
die bekend staat als een burgerwagentje en minder gauw op valt in de massa.
Maar wie weet kom ik later een soortgelijke Opel als de Omega op mijn weg tegen en kan ik weer volop gaan genieten van het asfalt en van
de aangeboden vrijheid zonder werkverplichting.
Graag wil ik nog een ieder van deze geweldige Opel Omega Portaal bedanken voor jullie prettige samenwerking en aangeboden adviezen op
alle aspecten en natuurlijk de gezellige meetingen die ik heb mee mogen maken.
Dit is nog geen officieel vaarwel omdat ik graag nog het Omega gevoel wil blijven koesteren als eerbetoon aan een geweldig tijdperk waar ik
deel aan heb mogen nemen en regelmatig op de hoogte wil blijven van het wel en wee van de Omega via OOP.
Als extra bijlage via offtopic laat ik U allen al vast kennis maken met onze vervangende mobiele de Opel Meriva alvorens ik hem met de zelfde
overgenomen passie van de voorganger grondig onderhanden heb genomen.

M.vr. gr. Cor (Apache) _/-\o_ :w

2qtbcie.jpg

2uopc2g.jpg
 
Jammer Cor. Toch is de meriva een leuke auto, ik zou zelf een paar leuke lichtmetalen velgjes op de kop proberen te tikken als ik jou was. Wordt net wat minder standaard en zoals je het zelf zegt "burgerlijk" op die manier. Veel plezier ermee.

Gr. Paul
 
Hallo beste Paul.

Bedankt voor jouw deelname en wat betreft de lichtmetalen velgen die zitten er aan te komen en een arm steun tussen de voorstoelen.

Gr. Cor. d:)b
 

richard66

500.000+
Jammer Cor dat je afscheid van je omi moet nemen .

Maar toch veel veilige km met je nieuwe aan winst . 8)

gr Richard :b
 
waar gaat de omega naar toe, meriva is toch wel burgerlijk heeft een stuk minder aanzien dan de omega maar goed soms lopen dingen nou eenmaal zo
 
Beste Jacques.

Mijn trouwe Omega is per autoambulance vertrokken naar een in-en verkoop autobedrijf in Belfeld.

Gr. Cor.
 

Joep

Verbannen
Jammer van de Omega Cor maar begrijpelijke keuze. Mooie andere Opel voor in de plaats gelukkig. ;)
 
Hallo beste Joep...

Eens een Opel altijd een Opel en wie weet wat er nog op mijn weg komt.
Leuk om weer wat van jouw te mogen horen gezien het afscheid van mijn
geliefde Omega RIP.

Gr. Cor. d:)b :w
 

yoyo

The UK brothers
Hadie Cor,
Jammer dat de omega weg moest.Maar veel plezierige kilometers met het andere opeltje.
Succes kerel.
 
Jammer Cor ! de Omega is ook een statige wagen :Y)

Maar de Meriva ziet er ook netjes uit ! en met een paar leuke velgen ook een prima auto !




Groet,
Sjors
 
Bovenaan