Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Afscheid ....

Het is zover.

De tijd van gaan is aangebroken voor de omega.
Beide omegas hebben me jaren trouw gediend maar het was tijd voor iets anders.

De opvolger is een taxi geworden :)
Ik hoop dat hij me even lang of nog langer van dienst gaat zijn als de omega.





 
ik wens je veel succes met je nieuwe aanwinst! hoop meer als mijn vader, die heeft er ook zo eentje! nieuwzijnde gekocht! heeft er meer miserie mee gehad dan ik met 6 omega's!!!
dus ik wens je het beste toe!
 
De omega is verkocht . Ze zijn hem zonet komen afhalen.<br /><br />-- 30 nov 2014 13:09 --<br /><br />
lowflyer zei:
ik wens je veel succes met je nieuwe aanwinst! hoop meer als mijn vader, die heeft er ook zo eentje! nieuwzijnde gekocht! heeft er meer miserie mee gehad dan ik met 6 omega's!!!

Kan best. Die van je vader was misschien één van de eerste productiejaren? Daar waren inderdaad probleemgevallen bij.
Deze is de facelift (vanaf 2006-2007) en die zouden volgens mijn mercedes connecties zo goed als probleemloos moeten zijn.
 
ik hoop het voor jou! en inderdaad dat kan je wel zeggen dat die van men pa een probleemgeval is :) maar zoals ik al zei ik wens je er het beste mee! d:)b
 
Colinh zei:
Wat een dikke station :9~ :9~

Handbak ?? d:)b

Wat voor blok ligt erin?

Tis een 220 CDI met handbak.
Ik had persoonlijk nog liever een automaat maar de prijs was heel gunstig en daarom kon ik hem niet laten staan.
 
Mooie wagen, model hiervoor heb ik mee gereden in Australië. Was van m'n oom daar, 2 weekjes geleend, een 320 benzine automaat. Dat ging af zeg pfff. Hele fijne wagen inderdaad, veel plezier ermee ;).

Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jammer dat we je als Omega rijder moeten gaan missen Michel, maar ik zie dat je een hele mooie opvolger hebt weten te vinden. Zo'n E zou ook op mijn lijstje kanshebbers staan als ik zou willen gaan dieselen. Dat je er maar veel plezier van mag gaan hebben.
 
Ach, zo'n vaart zal het niet lopen.
Ik kijk toch nog dagelijks op het forum hoor.
Afkicken na 15 jaar omega rijden gaat zomaar niet. :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik bedoelde ook letterlijk 'als Omega rijder'. ;)

We zien de Benz wel een keertje op een meeting. _O-
 
Bovenaan