Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Airbaglampje blijft branden

Lampje in tellerunit vervangen. Om bij de schroef te komen stekker op stuur (van airbag?) losgehaald.
Na starten gaat nu airbaglampje normaal uit en gelijk weer aan.
Moet dit gereset worden met Tech of Opcom? Of accu los? Of is er iets anders aan de hand?
 
Hmm, ik zie niet hoe ik mijn eigen topic moet bewerken. Maar goed, accu een half uur los, werkt niet.
Tech of OPcom nodig? Of kan je ook resetten met paperclipmethode?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Moet gereset worden met een Tech 2, met een opcom zal het ook kunnen.
 
Stekker had je niet moeten uittrekken en anders op voorhand batterij loskoppelen.
Stekker moest los omdat ik anders met het korte schroevendraaiertje net niet recht voor de schroef van het instrumentenpaneel kwam. Maar inderdaad had ik beter eerst de accu kunnen loskoppelen. Volgende keer beter. Nu maar even naar het eind van de straat (garage) in de hoop dat ie een OPcom heeft.
 
R

Ralph

Gast
En anders rij je even langs in wilnis je heb me nummer.
 
En anders rij je even langs in wilnis je heb me nummer.

Was al aan het eind van de straat geweest, maar ik geloof dat ik de volgende keer toch maar naar Wilnis rijdt. Ik was nu € 55 kwijt (waarvan €28 voor het gebruik van de 'computer' en de rest was arbeidsloon). Hij is er wel 20 minuten mee bezig geweest omdat het lampje eerst niet uit wilde. Het is uiteindelijk gelukt, maar ik vond het een duur lampje. Als ik dit van te voren had bedacht, had ik zeeeker de accu losgehaald voordat ik begon met sleutelen. |:(
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jammer weer dat je moet betalen voor het gestuntel van een ander. Mijn lampje was inclusief opstarten antieke pc met 2 min uit..
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zo dan, ben ik toch een stuk goedkoper of misschien toch te goedkoop. 8)7
:w
 
R

Ralph

Gast
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nu gaan we verdubbelen , ik zeg 30 euro per reset of uitlezing.
 
Bovenaan