Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Airbagsensor

Hallo, de airbagsensor in mijn bestuurdersdeur is kapot en dacht ik bestel een 2de handse, maar ik zie wel erg veel verschil in de nummers die erop staan, moet het weer dezelfde nummer zijn die je erin steekt of maakt dat niks uit?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Het beste is het juiste nummer of een vervangend nummer.

Ik heb er nog liggen, maar moet dan wel even kijken welke het zijn.
 
als rechts en links gelijjk zijn heb ik er ook een liggen om evt nummer te vergelijken of over te nemen
 
ik heb er ook nog 2 liggen van links en rechts, is van een b2 van 2002.

gm nummer is 09173928.

gr tony
 
Oke, ik laat zo snel mogelijk de nummer weten, heb nog geen tijd gehad om de bekleding eraf te halen, heb enkel een foto van toen ik de deur een keer uit elkaar heb gehaald en daarop kan ik wel zien dat er rechts bovenaan op de sensor SH staat, weet niet of dit ook nog iets wil zeggen?
 
Ik heb zojuist de nummers gelezen... GM-nummer is 09173204 en er staat nog een nummer bij maar weet niet of dit betekenis heeft: SHS01850193.
Dus als iemand zo eentje heeft liggen mag je dit altijd laten weten d:)b
 

Vega

Medewerker
Administrator
Deze moet je hebben

SENSOR, ZIJ-AIRBAG, BESTUURDERSKANT (IDENT SH) (NLS.- GEBRUIK 9173928 12 38 929)

Het nummer wat jij opgeeft is vervangen door wat in vet staat. Er zit geen jaartal verschil in dus alle bestuurderskant airbagsensor vanaf 1998 moeten passen.
 
Bovenaan