Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

antiknak ringetje

renepaul

Donateur 2024
Goededag.
Voor de voorportieren zoek ik de ringen met de uitstekende tandjes, die het knakken veroorzaken.
Zijn er nog leden die er een paar op de plank hebben liggen en er niks meer mee doen?
 

renepaul

Donateur 2024
Heb een onderdeelnr gevonden, maar mijn dealer kon niet meer leveren.
Het bestelnr is 90462823
Tis een dingetje van niks8)7
Maar wel veel comfort ervan
 
Heb een onderdeelnr gevonden, maar mijn dealer kon niet meer leveren.
Het bestelnr is 90462823
Tis een dingetje van niks8)7
Maar wel veel comfort ervan

Ja die zijn echt bijna nergens meer te vinden. Op een Duits forum zijn ze er op dit moment ook over aan het brainstormen om ze 3-d te laten printen en samen een grote partij te laten produceren van 250 stuks. Dan kun je wel even vooruit. Maar of daar iedereen aan mee doet is de vraag.

Je kunt ze hier in Engeland wel bestellen maar dan kosten ze nogal wat inclusief verzendkosten:

https://ni3dprint.co.uk/product/door-bushing-for-vauxhall-opel-part-90462823-kat-code-1-60-587/
 

renepaul

Donateur 2024
Eerste poging mislukt, het materiaal was te hard, waardoor de pootjes snel afbraken.
Volgende poging met ABS proberen.
 
Jammer dat het niet is gelukt. Wel goed nieuws dat je probeert te ontwikkelen. Als het uiteindelijk goed werkt zullen er zeker mensen zijn die dit van je willen kopen
 
Op de Duitse fora wordt gemeld dat ze gewoon leverbaar zijn bij de dealers daar. In Nederland bespaar ik me inmiddels de moeite naar een dealer te gaan, daar kijken ze je al de showroom uit “die koopt toch niks…”. Rij er met liefde 250km heen en terug voor. Helaas nog even wachten tot we weer naar Dld kunnen!
 

renepaul

Donateur 2024
Ik modder nog wat door,
Heb ook inmiddels een bedrijf gevonden die het zou kunnen frezen uit Delrin.
 

renepaul

Donateur 2024
Kan nog geen vervolg geven op de houdbaarheid van de ringen.
Er is een ander probleem die wat meer aandacht vraagt nu:'(
 
Bovenaan