Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Aruba Cars

Op mijn vakantie op Aruba kwam ik wat wagentjes tegen die natuurlijk op de foto moesten.. car freak 8)7

Toyota Avalon (amerikaanse markt) ik had er nog nooit van gehoord en vond het wel een bizar ding
2i1k2s2.jpg


Mexicaanse Corsa: Chevrolet Celta _O- :r
5k2f6a.jpg


Dikke Galant.. in overvloed daar..
30m9xc7.jpg


US VW Golf.. volgens mij stond die te koop hahaha
2s8mz4k.jpg


Chevrolet Astra
r70six.jpg


Chevrolet uuuh uuuh.. Glamidia :O
10y03na.jpg


Bekende hoofdsteunen of niet? volgens mij hebben wij die ook in onze omi's (was een Chevy pick up)
xkokyv.jpg


een zooi Nissan Platina's a.k.a. Renault Clio met kofferklep erg geliefd op het eiland bij car rentals omdat hij erg goedkoop is
1zbffwh.jpg


Dikke Mazda Millenia S ofzo.. bij ons bekend als Xedos9 dacht ik
16gc0fm.jpg


Deawoo Racer: Nexia, Kadet, Pontiac etc. :r
eai142.jpg


En dit was dus ooit een Toyota Corolla (geen idee wat die is tegengekomen) _O-
midwys.jpg


en tot slot ons gehuurd vervoer: een Geo Metro :9 amerikaanse GM variant op de Suzuki Swift
1jfq1.jpg
 
Ha Bert,

Goede vakantie gehad? Mooie verzameling auto's daar. Jaren geleden ben ik er voor mijn werk geweest en ik zie dat er niet veel is veranderd. Het eiland staat nog helemaal vol met allerhand auto's in een uitvoering die bij ons niet of nauwelijks voorkomt. Volgens mij heeft iedere Arubaan minstens één auto. Rijden ze 's avonds ook nog in optocht door Oranjestad (en staat die naald nog op dat plein in het centrum met daarop het aantal verkeersdoden voor dat jaar aangegeven)?

Relaxte boel daar en als ik die foto's zo zie dan mogen ze mij er nu wel weer heensturen. "s Zomers en 's winters een temperatuur van om en nabij de 30 graden en altijd een zeewindje. Perfect gewoon d:)b !

Beviel dat een beetje; die carbiolet?

Groet,

Walter
 
Leuke fotoshoot d:)b Mag vaker voorbij komen... autofiel als ik ben :Y)
Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.
In Februari gaan wij naar Maleisië... ben benieuwd wat ik daar tegen ga komen :D
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Leuke fotoserie Egbert. :)

Altijd leuk om de minder bekende auto's langs te zien komen. Ik zie er persoonlijk geen verrassingen tussen staan, maar het blijft leuk die rebadged auto's te zien.
 

yoyo

The UK brothers
MetalRush zei:
Leuke fotoshoot d:)b Mag vaker voorbij komen... autofiel als ik ben :Y)
Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.
In Februari gaan wij naar Maleisië... ben benieuwd wat ik daar tegen ga komen :D


Een hoop muggen! >:)

Die zijn hier weggetrokken vanwege de kou :)
 
het was een super vakantie ja.. altijd 30 graden.. en snachts 25.. kan niet beter toch? :) en ja die autos rijden nog steeds in optocht door oranjestad :) DE verkeersader van aruba hé :) die naald staat overal in oranjestad tegenwoordig.. ik vind het wel goed.. maargoed blijkbaar leren ze dr niet van.. elke week zowat een dodelijk ongeluk.. en alle autos hebben schade daar.. ook niet zo gek als je ze ziet rijden daar.. wat een lompe figuren heb je daar op de weg zeg pffff.. maar verder is het echt aan te raden om er naar toe te gaan.. heerlijke strandvakantie gehad.. na 1 week goed smeren, 1 week niet smeren en 1 week dark tanning oil gebruikt te hebben.. pik zwart terug gekomen.. die leenauto was wel te doen.. 1,3 handgeschakeld.. liep als een trein.. wel wat probleempjes.. zwakke accu.. verlichting wat weigerde en een rotte uitlaat.. maar verder picobello (Y) ;)
 
ik heb trouwens geen Omega B of Catera gezien daar.. wel 2 keer een oude geimporteerde Omega A gezien in behoorlijk afgetrapte staat.. helaas geen fotos van
 
haha ja t liefst ga ik terug.. wat een geweldig eiland.. en zo ver weg van nerderland! :) maarruh Maleisië?? wat gaaf.. vakantie? en hoelang? daar zal je auto's zien als; Proton enzo haha.....
 
Bovenaan