Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Auto Service Coevorden

Ik zit sinds de oprichting al bij Auto Service Coevorden.
Dit is echt een ZVAG. Van oorsprong is de eigenaar jaren werkzaam geweest bij van Diest Mercedes Hoogeveen.
Goed 6 jaar geleden is hij een eigen garage begonnen. Via mijn vader kende ik Roelof (de eigenaar).

Het mooiste is dat hij (bijna) alles kan en anders wordt het geregeld.
Mijn vrouw werkt in Coevorden, die wordt altijd keurig naar het werk gebracht en ook op halen is geen probleem. Meestal is er ook wel een collega die je even weg wil bringen.
Indien er problemen zijn wordt er alles aangedaan om het al dan niet tijdelijk weer rijdbaar te krijgen zodat je gewoon weer naar huis kan in afwachting van nieuwe onderdelen.
Dus niet van we bellen wel als de auto klaar is en zie maar hoe je thuis komt!

Naast de goede service, zijn ze ook niet duur. Ze zijn ook niet te beroerd om te kijken of evt op een sloop/demontage nog een onderdeel te krijgen is als dit echt goedkoper is.
Donderdag nog, ik had gemeld dat mijn starmotor op de laatste tenen aan het lopen was. Dat zou een nieuwe worden werdt mij verteld.
Het moest dan zo zijn. Komt de auto weer thuis met mijn eigen startmotor er weer in.
Een nieuwe was 300+ ex. Dus na wat navragen bleek het beter te zijn om te reviceren. Hij is 's middags nog gereviceerd en gemonteerd.
Gevolg, de rekening inclusief 6.5l olie met filter, 5 liter extra olie, 1 liter ruite sproei (ook echt niet meer in rekening gebracht) en startmotor:
275 euro.

Kijk daar wordt ik blij van.
Kan ik weer lekker genieten van de auto *O*

Nou vergeet ik nog het beste:
Ze hebben echte koffie dus niet van die automaten rommel!
 
Bovenaan