Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Auto vertoont heel vreemd gedrag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andrew

600.000
Tja, je kunt het minder goed treffen met een auto. Ik rijd stad en land af met de Omega en zie nooit lampjes branden.

Andrew
 
R

Ralph

Gast
ja sorry hoor, maar ik zie een heel levensverhaal voorbij komen.
laat het apparaat repareren en klaar! je kan blijven soebatten over het wel en wee maar lost niets op. de omega is nu eenmaal een voertuig die wat aandacht nodig heeft van mensen die er verstand van hebben en geen 3e rangmonteurs en je zult er plezier van hebben.
 

ommie b2

Heer van Stand
Tja, off topic? Meestal best wel. Laten maken, tuurlijk, zo gauw dat kan. Dagboek? Staan hele andere dingen in. Levensverhaal? Nog geen fractie daarvan. Maar goed, t is duidelijk, spellen hoeft niet.

Conclusie: Tot ziens in een ander topic misschien

Yvonne
 

tonboy

Verbannen
En mensen hebben soms ook aandacht nodig... Gewoon blijven schrijven Yvonne, vind ik interessanter dan postings over "wat heb ik meer dan jou"
 

ommie b2

Heer van Stand
Dat doe ik ook wel Ton, maar dan in het off topic gedeelte, iedereen blij, want dat is dan beter denk ik. Maak ik wellicht een soort een dag uit het leven van topic of zo. Denk ik nog even over.
Komt best goed allemaal.

Fijne avond
Toedels Yvonne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan