Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Autoschade Vesters - www.vesters.be

Illuminat0r

KnuffelBelg
Bij deze wil ik even mensen behoeden over een keuze die ze kunnen maken om een carrossier te kiezen.

Tot vandaag was Autoschade Vesters mijn referentie voor alle carrosserie en spuitwerken aan de Omega.
Ik heb er 2 Omega's laten spuiten, meerdere Irmscher onderdelen, en nog wat carrosseriewerken,
met steeds een tevreden resultaat.

Echter ditmaal is gebleken dat ze hun afspraken duidelijk niet meer kunnen of willen nakomen.

Er werd afgesproken om een bumperschade te herstellen, doorlopend in het kofferdeksel, met behandeling van de roestplekken door de schroefmontage van het Irmscher kofferdeel.
Tevens bijwerken van wat beginnend roest aan de wielranden (Tjah, het blijft een Omega)

Het lakwerk is wel in orde, wielranden lijken OK.

Aan de buitenkant is het kofferdeksel volledig in orde, ook al is het maar tot aan de raamlijn gespoten.
Echter aan de binnenkant is de roest niet behandeld zoals afgesproken.

De kofferspoiler werd niet opnieuw vast gemonteerd. (misschien is dit maar beter gezien de hele toestand dat ik het zelf doe)
(Die had ik zelf al gedemonteerd naar aanleiding van een overeenkomst om alsnog de volledige koffer te spuiten, wat aldus niet gebeurd is)

De parkeersensoren zijn er schots en scheef weer in geplaatst en werken niet meer.
Deze werkten nog perfect tot op de dag dat de Omega binnen gebracht werd, zelfs met de scheefgereden sensor!

De Irmscher achterbumper stond rechts op de zijkant open omdat ze de klemmen niet vervangen hebben.

En als kers op de taart hadden ze voor aflevering het contact laten opstaan, met een lege batterij als gevolg.
Nog 2.3V klemspanning! (Wetende dat een batterij normaal niet onder de 10.5V mag gaan bij een DEEP cycle (1.75V per cel))

Op dat moment zelf (1.5week geleden) werd de afspraak gemaakt dat ik vandaag op 8 mei zou komen om dit SAMEN op te lossen, ik had toch verlof.
(Die PDC is een eigen inbouw (met OEM onderdelen wel te verstaan)).

Gisteren om 20u18 kreeg ik een voicemail dat de afspraak niet kon doorgaan.
Vandaag om 8u stond ik toch aan de deur en vroeg om uitleg.

"Ja, gisteren is beslist dat we vandaag niet werken. Ik kan die gast toch niet laten komen om alleen uw bumper te monteren" Aldus Michel Vesters...

[sarcasme]Wil je dus je voertuig laten herstellen, en ben je tevreden met half werk, dan maak een afspraak met Autoschade Vesters.[/sarcasme]

Mij zie je er niet meer, ik kan zelf minstens even kwalitatief montagewerk afleveren -O-
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wat een slecht verhaal zeg. We zijn allemaal mensen dus er kan wat fout gaan, maar een beetje bedrijf zet zich ervoor in dat weer recht te zetten. Als dat al teveel moeite is...

Zonde van je geld (hopelijk niet vooruit betaald?) en het gepruts aan je auto.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Het is betaald. Grootste deel was voor verzekering. Maar ik heb nog 260 bijgelegd voor verschillende werkjes.
Hij komt gewoon niet meer aan mijn Omega, punt.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat zou ook mijn reactie zijn.

Wel netjes zonder kleurverschil gespoten? hebben ze je complete achterschermen gedaan of alleen de randen?
 

Joep

Verbannen
Altijd jammer zoiets. Zeker als je daar in het verleden naar alle tevredenheid steeds weg bent gegaan.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
B-Buster zei:
Dat zou ook mijn reactie zijn.

Wel netjes zonder kleurverschil gespoten? hebben ze je complete achterschermen gedaan of alleen de randen?
Enkel binnenkant wielrand achter de deur. Waar de rubber er tegen komt. Dus niet zo kritisch.
 
Bovenaan