Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B1] auto dweilt alle kanten op/wielvlucht niet in orde

Ik heb vandaag originele rubbers en bouten besteld, de zoveelste monteur zei dat ik originele moest kopen en opnieuw uit moest laten lijnen.
Deze man wist dat ik het zelf ging doen dus hij had er geen baat bij om me duur spul aan te smeren. Deze jongen klonk geloofwaardig. :Y
Als je bij een grote dealer aanklopt zegt hij natuurlijk altijd dat je bij hem je spullen moet brengen of bestellen...
dat snap ik voor 70 euro per uur.
Ik zal op bovenstaand advies mijn vriendin met een kan benzine op de voorstoel zetten en hem naar de euromaster brengen als ik de rubbers eronder heb hangen en de resultaten hier neerzetten.

Overigens hebben alle 3 de dealers die ik om advies heb gevraagd mij keurig geholpen. Voor hetzelfde geld zeggen meteen dat je een afspraak kunt maken... á 70 euro per uur. _O-
 
yoyo zei:
Op je voorstoelen? :N _O- _O- _O-




duhh duhh 8)7 duhh


links en rechts met 70 kilo op de voorstoelen een een half gevulde brandstoftank (benzine bij een benzien en diesel bij een diesel ) achter onder de auto in de buurt van ej dif waar hij hoort in de ophangbanden vast met boutjes aan de carosserie ( nou dat lijkt me nauwkeurig genoeg ) })
 
Nou, voor oud & nieuw zijn de rubbers en de bouten binnengekomen en gisteren hebben we het hele spul erin gezet.
De imitatierubbers leken er als 2 druppels water op, maar de originele zijn veel stugger. en de voorste waren inmiddels lek.
Spidan of Febi, laat het maar liggen. Ze zullen vast wel goed zijn, maar gewoon te slap om iets op te vangen zodra de uitlijning niet 100 is.
De originele hebben we er zonder moeite in gekregen en de uitlijning met een stuk touw gedaan.

Toen ik naar de garage toe reed moest ik elk putdeksel ontwijken om niet bij mensen de tuin in te vliegen en al snel werd duidelijk waarom:
De voorwielen stonden naar binnen toe, en niet te zuinig. Met een stuk touw en een scherp oog hebben we hem kaarsrecht gekregen.
Hij stuurt als een zonnetje. De monteur bij Schoondermark in Waalwijk wist precies waarover hij het had d:)b .
Origineel spul erin en goed erin zetten, auto in laten veren, aandraaien, uitlijnen.

Dus iedereen hier op het forum hardstikke bedankt voor jullie snelle reacties en meedenken. _/-\o_
 
ik rij met immitatie draagarmen rond die wel 7 tientjes kosten en t rijdt super als de immi rubbers slap en lek zijn zijn ze verkeer gemonteerd geweest ik heb nooit geen problemen met inni delen
 

Joep

Verbannen
Goed om te horen dat het nu is opgelost!

Mijn draagarmen en rubbers zijn ook immitatie, en het rijdt nog altijd geweldig, ben er zeer tevreden over! :)
 
Bovenaan