Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B1] Automaat toch kapot ??

Hallo een poosje geleden had ik al een topic geplaatst en dat ging over mijn kapotte automaat.Ik heb toen de olie filter schoon laten maken en de olie ververst.Tot vandaag reed hij weer prima.Maar sinds vandaag doet hij weer erg raar.Als ik optrek maakt hij eerst iets van 4000 toeren voordat hij verder schakelt.Je hoor hem ook slippen.Is nu me automaat toch kapot of is er iets anders aan de hand?Het is een omega 2 liter 16v uit 1999.Dus als de kosten echt hoog zijn heeft het misschien geen nut meer om te maken.Maar de auto is nog steeds heel mooi vooral van binnen.Het leer lijkt nog nieuw en er staat maar 93000 kilometers op dit is volgens NAP.De omega reed altijd heel erg lekker maar misschien is er iemand die hem kan maken of kopen of omruilen met geld van mij erbij voor een mooie prijs!Ik woon in Spijkenisse.
 
Re: Help!

Nee dat heeft de monteur niet gedaan.Normaal kost bij de opeldealer een oliefilter en olie vervangen iets van 340 euro.Dus ik heb me filter schoon laten maken en olie laten vervangen bij een andere garage.Als ik nou weer bij de opel dealer me filter en olie laat vervangen stellen hun dan ook me banden af?
 
R

Ralph

Gast
Re: Help!

normaal gesproken doen ze alles in een keer.
Rembranden filter en olie. Zit er wel de goeie olie in.
Ar 25 atf 2, ar 35 atf 3
 
[modMetalRush]Titel-fix. "HELP", voegt weinig/niets toe aan het probleem/probleemomschrijving.
(zie ook punt 2.5 van onze AV).[/mod]
 
Ja ik neem aan van wel het is een bovag garage.Ik ben bang als ik zoveel geld uitgeef voor me olie en filter te vervangen bij de opeldealer dat ik straks weer met problemen zit.Maar misschien komt het dan allemaal wel goed als ze ook de rembanden stellen.
 
Bovenaan