Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B1 interieur in B2 (station)

Hallo iedereen,

Ben sinds kort trotse eigenaar van een B2 station 2.2dti en had deze graag voorzien van leder en eigenlijk liefst B1 leder, gewoon omdat ik dit mooier vindt en het de auto toch een beetje uniek maakt.
Nu had ik al gelezen op het forum dat er al mensen dit gedaan hebben en dat het wel wat werk was. Ik heb zelf best wel wat ervaring met interieurwerken, heb in mijn vorige B2 sedan ook het stof voor leder geruild, maar wel gewoon B2 naar B2.
Toch zijn alle tips en eventueel didactisch materiaal meer dan welkom, vroeg me vooral ook af of de zetelverwarming stekkers dezelfde zijn...
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Dries
 
ik meen dat de omega van ralph ook een b1 interieur heeft, de deurpanelen passen wel maar met de knopjes moet je wat uitvogelen
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dries zei:
vroeg me vooral ook af of de zetelverwarming stekkers dezelfde zijn...

Niet helemaal. B2 heeft een geregelde verwarming en een B1 alleen aan uit.
Je kan het zo aansluiten alleen werken de 1 tot 5 standen niet meer die op de schakelaar, er is maar één stand aan of uit.
 
R

Ralph

Gast
past gewoon allemaal enkelt de raambediening moet je ergens inbouwen.
en hier en daar voor de deurkaarten wat extra plastic montage punten erbij zetten.
de rest is plug and play.
 
Bovenaan