Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B1] Sedan Elektrisch Raam achter

Hey mensen.

Zoals je uit t onderwerp al een beetje op kunt maken heb ik problemen met m'n elektrische achterraam zwengel installatie. Het raam gaat niet meer dicht, wel open maar daarna enkel handmatig retour afzender.

Eerst tikte het mechaniek nog, alsof er een tandwiel naast liep maar ook dat doet ie nu niet meer.

Nu wat vragen die iemand die dergelijke stukken eerder in handen heeft gehad misschien kan beantwoorden.

Zijn (delen van) een handbediend en een elektrisch bediend mechaniek uitwisselbaar?

Zijn sedan- en caravan mechanieken hetzelfde?

Is het verstandig een deel te vervangen of kan ik beter voor de hele rataplan inclusief motor enz gaan?

Heeft er iemand met enig toeval nog dergelijke onderdelen voor een linker achterraam liggen?

Bvd voor reacties en suggesties.

gr Wim
 
Hmmmm. Opties opties. De kans dat ik hier bij de breker een compleet elektrisch ga vinden is nihil.

Nu kan ik dus gaan pongelen met een handbediend mechaniek hier van de sloop en combineren of een compleet elektrisch van jack of berry ritselen.

Jack jij was eerst dus wil je alleen Links achter kwijt of wil je ze als set houden?

Gr Wim
 
Bovenaan