Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2]ABS-lampje blijft uit.

Mogu,

Van de week is m'n Omega afgekeurd omdat oa. het abs lampje uit blijft...

Zou een kwestie kunnen zijn van een kapot bolletje achter de tellerbak. Maar die heb 'k nu vervangen... En 't lampje doet nog niets :')

Zijn er nog meer opties? Ik ga zo even testen of de abs het idd niet doet.<br /><br />-- 21 maart 2015 10:15 --<br /><br />ABS werkt wel naar behoren :X
 
Oh we zijn ondertussen wat wijzer. De VOD kon hem niet uitlezen "onbekend stuurapparaat" Ik ga er dus vanuit dat dat ding dan ook stuk is?
 

Vega

Medewerker
Administrator
warhamstr zei:
Ok, kom eraan :+

Je bent welkom, je weet waar het is.

warhamstr zei:
Oh we zijn ondertussen wat wijzer. De VOD kon hem niet uitlezen "onbekend stuurapparaat" Ik ga er dus vanuit dat dat ding dan ook stuk is?

Oké al gelukt dus. Dat is weer minder :N
 
R

Ralph

Gast
Niks onbekend stuurapparaat, dit krijg je namelijk als je met de tech2 onder ABS gaat uitlezen als je ESP op de auto heb.
Dus even de andere optie kiezen.
 
Ralph zei:
Niks onbekend stuurapparaat, dit krijg je namelijk als je met de tech2 onder ABS gaat uitlezen als je ESP op de auto heb.
Dus even de andere optie kiezen.
Ah, serieus? Wat moet ik dan :P 't is nu even 'opgelost' voor de herkeuring (laat ik zeggen dat het ABS lampje mooi synchroon loopt met het TC lampje O-) :+ ) maar ik wil het wel gefixed hebben...
 
Nee, nog niet. Want heb niet meer verder gezocht. Binnenkort gaat ie ergens aan de computer, dan hoop ik meer te weten.
 
Bovenaan