Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2] Automaat wisselen voor een handbak

ik weet nog een aantal hand bakken te liggen afkomstig van de v6. en om het compleet te maken voor jou ombouw kan ik het wel regellen dat dat compleet word. kosten????? moet ik navragen.
 
Xedrah ik het hier nog een nieuw vliegwiel liggen voor een Y32SE voor een handbak.
Het is een 2 massa vliegwiel. Hij is echt nieuw en ongebruikt (wat vliegroest evt.)
Aangezien deze 2-massa vliegwielen nog wel is defect willen gaan, met geklapper als gevolg..

Als je interesse hebt, PM me maar.
 

Xedrah

Donateur 2024
Mmm, ga dit project even uitstellen, want ik heb een nieuw project erbij.... :Y

2qatv5v.jpg
 
Alvast een dikke proficiat met dit project !!!

Hier kan je een leven lang aan sleutelen en je nog afvragen of je het goed gedaan hebt . lool (dit is goed bedoeld he)

groetjes van Peter en Saskia (ja sas is een babyliefhebsters he )
 
Ha David,

Alvast gefeliciteerd kerel d:)b . Heel mooie foto d:)b . Volgens mij zit je binnenkort al in de luiers :) . Voor mijzelf moet ik dan erg diep in mijn geheugen gaan graven. Die kerels hier zijn al weer 17 en 13 jaar oud. Maar ik kan je verzekeren; het wordt met de jaren leuker :) . Je komt er dan ook achter dat de beginjaren met luiers en er 's nachts uit moeten nog peanuts zijn wanneer je het vergelijkt met de tijd dat ze in de pubertijd komen :D . Ik zit nu midden in schoolkeuze's, discussies over het tijdstip van thuiskomen en ik zie de vriendinnen komen en gaan :) .

Groet,


Walter
 

yoyo

The UK brothers
Hey David,

Dit project Staat op springen hoor!
En het heeft duidelijk meer aandacht nodig dan je Omega (toch?) hahaha
Jullie eerste of niet. veel succes en dat het maar goed mag gaan.

Succes allemaal daar.
Aart.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
En wat voor een project! Beter dan dat wordt het niet. :)

Zet die plannen maar aan de kant inderdaad.. je gaat je tijd vast nodig hebben haha.

Hopelijk verloopt alles voorspoedig.
 
david bij deze wil ik jullie van harte feliciteren met dit (zo te zien op korte termijn) aankomende project.
en als je het nu pas opvalt heeft je vrouw/vriendin het goed verborgen gehouden lol.
en papa david be where dit zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang lopende projecten. maar wel hele liefdevolle. gr,martijn
 
Zo dan... hebben jullie gister zwaar getafeld, David? _O-

Maareh, ff zonder dollen: feli man! *O* (en ook de vrouw natuurlijk :+ )

Wanneer zijn jullie uitgerekend?
Ik eis natuurlijk wél een (digitaal) geboortekaartje hier, hè :Y
(Dan weet ik wanneer ik die sigaar aan kan steken :D )

Al enig idee wat het wordt? Meisje of jongen? Of laat je dat aan moeder natuur over?
 

Xedrah

Donateur 2024
Hartelijk dank voor de leuke reacties mannen! _/-\o_ Wij stellen het beiden hier zeer op prijs. :)

We weten al wat het wordt, maar dat hou ik nog ff voor me. :X Heb me al een paar keer verl*ld, maar goed. :o

De uitgerekende datum is 31 maart 2010, we zullen zien! Had dit project inderdaad al eerder geconstateerd op mijn agenda, maar tot een paar weken terug heb ik alles zo veel mogelijk ontkent. O-) Tis nog een beetje wennen aan het idee van vader worden, tis idd de eerste.

Heb nu al zware nachten van het besef dat ik op korte termijn verantwoordelijker moet worden en minder tijd zal hebben voor mijn vele hobby's... Maar goed, het levert vast ook veel op! Daar ga ik dan maar ff vanuit voor het gemak. Anders krijg ik nog spijt. :P

Nee hoor, we zijn er heel blij mee, het zal een nieuwe fase in ons leven betekenen, we zijn allebei 33, dus hebben veel tijd gehad voor carriere en hobbies, dat gaat nu (iets) anders worden.

(PS Vreemd topic eigenlijk om dit allemaal te typen, had beter een apart topic kunnen aanmaken. 8)7 )
 

Vega

Medewerker
Administrator
Allebei van harte David.
Ik kan uit ervaring spreken dat de tijd van hobby's bijna tot 0 daalt, zeker de eerste maanden.
Mmm 31 maart dat is verdacht dicht bij 1 april, tegen die tijd kunnen we vast nog wel wat lolligs verzinnen _O- _O- _O-
We zien de virtuele beschuit met muisje wel voorbij komen. *O*
 

Xedrah

Donateur 2024
Haha ja, dat kan. Maar zo heetten de eerste twee honden van Freddy (<a class="postlink" href="http://www.freddycane.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.freddycane.com</a>) ook al. Laat maar... O-)
 
Bovenaan