Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2/B1?] Ramen open bij lang 'deur van slot'

B-Buster

Medewerker
Administrator
Bij mijn Omega's volstaat het de functietoets alleen omhoog ingedrukt te houden. Zo staat het ook in de handleiding. Schuifdak hoeft ook maar 1x.
 
MetalRush zei:
Dat moet je mijn vorige- en huidige Omega dan maar eens vertellen... alleen naar beneden of alleen naar boven was niet toereikend.
En ook het schuifdak heeft zijn eigen ritueel (staat elders op het forum omschreven). Ook hier wilden mijn beider B2's zonnedakjes het hele programma voorbij zien komen.


Dat zeg ik ook niet, wel lezen hé lieverd O+

Als je accu los geweest is gewoon even het knopje op 'dicht' houden tot je een klik hoort van het relais in de deur, is bij jou net zo ! zal het je zaterdag wel even laten zien (als je niet aan je board computer gegevens gehecht bent ;) )
 
Sjors-V6 zei:
MetalRush zei:
Dat moet je mijn vorige- en huidige Omega dan maar eens vertellen... alleen naar beneden of alleen naar boven was niet toereikend.
En ook het schuifdak heeft zijn eigen ritueel (staat elders op het forum omschreven). Ook hier wilden mijn beider B2's zonnedakjes het hele programma voorbij zien komen.


Dat zeg ik ook niet, wel lezen hé lieverd O+

Als je accu los geweest is gewoon even het knopje op 'dicht' houden tot je een klik hoort van het relais in de deur, is bij jou net zo ! zal het je zaterdag wel even laten zien (als je niet aan je board computer gegevens gehecht bent ;) )
Nou ik heb het geprobeerd ramen dicht en dan ongeveer 5 sec vast houden.Ik hoor wel een klik in alle deuren alleen als ik het met de sleutel dicht wil doen gebeurd er niks :? Misschien kom het dat ik vanaf de bestuurdersdeur het rechter achterraam niet open kan doen?Wel dicht.Als ik het bij de achterdeur het knopje open in druk gaat die wel open.Misschien lig het hier aan?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Volgens mij zou hij dat raam dan gewoon overslaan als die niet mee zou kunnen doen met de rest. Je moet de ramen immers ook apart van elkaar instellen.

Heeft je Omega niet toevallig een niet origineel alarm (gehad) waardoor deze functie mogelijk geblokkeerd is?
 
B-Buster zei:
Volgens mij zou hij dat raam dan gewoon overslaan als die niet mee zou kunnen doen met de rest. Je moet de ramen immers ook apart van elkaar instellen.

Heeft je Omega niet toevallig een niet origineel alarm (gehad) waardoor deze functie mogelijk geblokkeerd is?
Er zit nu geen alarm in en ik weet niet of het er ooit in heeft gezeten.
Ik zal vandaag nog eens kijken,misschien is het wat Ruud al zie iets anders aan de hand(of ik doe iets verkeerd).Volgens Vega :in de auto zitten.Op contact zetten.Ramen dicht en knopje 5 sec vast houden tot je klik in deur hoord.Is dacht ik niet zo moeilijk _O- .
Hou jullie op de hoogte.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Boes zei:
Volgens Vega :in de auto zitten.Op contact zetten.Ramen dicht en knopje 5 sec vast houden tot je klik in deur hoord.Is dacht ik niet zo moeilijk _O- .

Dat moet zelf jij kunnen. :w
 
Vega zei:
Boes zei:
Volgens Vega :in de auto zitten.Op contact zetten.Ramen dicht en knopje 5 sec vast houden tot je klik in deur hoord.Is dacht ik niet zo moeilijk _O- .

Dat moet zelf jij kunnen. :w
Nou dat val toch tegen Vega ;) .Ik heb het weer geprobeerd maak het werkt toch niet met de sleutel dicht doen.
Zal toch iets anders aan de hand zijn denk ik :S .Dus de ramen gewoon dicht doen voor dat ik uitstap.Gr Henk
 

Vega

Medewerker
Administrator
Boes zei:
Nou dat val toch tegen Vega ;) .Ik heb het weer geprobeerd maak het werkt toch niet met de sleutel dicht doen.
Zal toch iets anders aan de hand zijn denk ik :S .Dus de ramen gewoon dicht doen voor dat ik uitstap.Gr Henk

Kom je nog een keer langs als je in de buurt ben.
 
Vega zei:
Boes zei:
Nou dat val toch tegen Vega ;) .Ik heb het weer geprobeerd maak het werkt toch niet met de sleutel dicht doen.
Zal toch iets anders aan de hand zijn denk ik :S .Dus de ramen gewoon dicht doen voor dat ik uitstap.Gr Henk

Kom je nog een keer langs als je in de buurt ben.
Ok als ik in de buurt kom bel ik je wel even.
 
Boes,heb je het al eens geprobeerd om de auto gewoon met de sleutel te sluiten in de deur en dan eerst sluiten en dan nog sleutel doordraaien ook dan moeten ze dichtgaan
 
Bovenaan