Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B2 CCRT 2008 koppellen aan BOSE audio??

Vega zei:
Nee waarschijnlijk niet omdat de juiste aansturing ontbreekt voor het aanschakelen voor de Bose SoundProcessor

Is het Bose van een B2 dan anders als die van een B1?

Ik heb een VDO mp3 aan mijn Bose hangen en dat werkt gewoon! Bose wordt aangestuurd door remote out.

Enige probleem wat ik heb is dat hij vrij hard is op de laagste stand van mijn volume.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Mickel_MV6 zei:
Vega zei:
Nee waarschijnlijk niet omdat de juiste aansturing ontbreekt voor het aanschakelen voor de Bose SoundProcessor

Is het Bose van een B2 dan anders als die van een B1?

Nee

Ik heb een VDO mp3 aan mijn Bose hangen en dat werkt gewoon! Bose wordt aangestuurd door remote out.

Enige probleem wat ik heb is dat hij vrij hard is op de laagste stand van mijn volume.

Natuurlijk werkt dat, alleen je zegt het zelf al op de laagste stand is het nog steeds hard.
Dat nu net het probleem het uitstuursignaal moet omlaag anders wordt de Bose plat gestuurd en is niet meer regelbaar, vandaar de aanpassing in de radio door de Tech2 van niet Bose naar wel Bose.
 
Een CCRT 2008 is niet om te programmeren, daar hebben ze versies van geleverd ! eentje Zonder Bose Soundsysteem, en een gebruikt met Bose Soundsysteem.

Alleen de Nav Radio's 1100, 2011, 2013 en 2015 zijn om te programmeren d.v. Code index met de Tech2
 
Bovenaan