Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

(B2)Is dit iets??? Pag.4

Zou super zijn Yves! Uitlijnen laat ik bij een betrouwbare bandenboer doen. Heb jij trouwens een veerspanner?

Grtz
 
Vandaag nog even naar de monteur gegaan om zeker te zijn wat ik voor de auto moest bestellen. Op de brug gezet en alles eens goed onderzocht. Ik wist al dat de voor schokdempers niet meer goed waren en dat werd vandaag dan ook wederom bevestigd. Echter bij het controleren van de draagarm rubbers kwamen we erachter dat de voorste rubber van de linker arm zo goed als op is! En deze zit er nog geen twee maanden onder. Alle andere stuurdelen waren in zeer goede staat met zo goed als geen speling.
Dus even achter de pc gedoken en een complete set Bilstein B4, Eibach Prokit en een nieuwe linker draagarm besteld. Rechterarm was sowieso nieuw en in perfecte staat.
Ook had ik nog een leuk sierstukje liggen...


 

Joep

Verbannen
Is de Omega uitgelijnd nadat de nieuwe draagarmen eronder zijn gegaan?

Eindstukje staat goed. Mooie verbetering.
Ik ben benieuwd naar je Omega als al het bestelde spul eronder zit.
 
:h Aagh waarom dacht ik daar niet aan!?!?! Nee de auto is in november uitgelijnd en heeft begin januari nieuwe rubbers / arm gekregen. Is daarna niet meer uitgelijnd......:N
 

Joep

Verbannen
Dat kan verklaren dat de rubbers in je ene draagarm al gaar zijn na zo'n korte tijd. Nadar je het nieuwe spullen eronder hebt zitten wel uitlijnen deze keer. :P
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
En de nieuwe pas echt vastdraaien als de auto op zijn wielen staat, anders kun je over 3 maanden opnieuw aan het werk.
 
Ja dat wist ik al en de auto wordt sowieso 3D uitgelijnd. Ik neem aan dat als Lowflyer dit leest, we een datum kunnen prikken of niet Yves? :b
 
Jippie! vandaag de bestelde spulletjes opgehaald op het afleveradres in Deutschland. Kom ik thuis, alles nakijken natuurlijk.......wat blijkt, heb ik van Eibach een set veren gekregen van een bmw!?!?!
Ik zag meteen bij het openen van de doos dat er iets niet klopte. Het lijkt er niet eens op!!! Op de doos zit een grote sticker met bmw en op een kleine sticker staat wel de juiste code (E6532-140) Contact gehad met de leverancier incl. gemaakte foto´s van het spul. Zij zouden het z.s.m. regelen zeggen ze. Ben benieuwd!!! Nu maar hopen dat ik de goeie heb voor het weekend.
 

Joep

Verbannen
Balen dat je het verkeerde hebt. Zoiets gebeurd altijd als je ergens naar uit kijkt.
 
vanmorgen mailtje ontvangen dat de veren binnen waren gekomen bij het ontvangstadres in Duitsland. Meteen gaan kijken en de oude retour gestuurd. De nieuwe zijn gelukkig de juiste verenset. Ook staat deze keer de goede sticker op de doos :)

Van:



Naar:



Is gelukkig niet zo heel veel verschil.........7(8)7
 
Je moet de koffie klaarzetten.....ik kom dan uit de nachtdienst! :O:z

Dat waren precies verhogingsveren_O-

Ik zal de krik en de koevoet alvast klaarzetten8)

Morgen komen de nieuwe koppelstangen binnen, als we toch bezig zijn....
Dhl was al twee keer langs geweest, maar ja sommige mensen werken he! 8)7
 
Haha ja koffie kan, red Bull. En bier heb ik zeker genoeg8)
4qofwn.jpg
 
Bovenaan