Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

(B2)Is dit iets??? Pag.4

Jeeezus... zuiplap! _O- Ik heb in ieder geval alle onderdelen binnen dus we kunnen zaterdag lekker aan het knutselen. Ik saus morgen alles in met wd40. Kun jij trouwens een beetje op het oog uitlijnen? Ik slaap ook niet lang na de nachtdienst dus misschien kunnen we alvast een ongevere tijd afspreken. kan ook via pb.
See ya saturday!
 
Zo, autootje gaat weer rechtdoor als je op de rem gaat staan, thanks to mijn Belgisch maatje Yves!!! :b
Ze ligt een stuk fijner op de weg en hoe raar het misschien ook klinkt, ik heb het idee dat ze beter optrekt. Dit omdat ze niet meer opstijgt als ik gas geef, maar gewoon lekker rechtdoor trekt. Een flinke vooruitgang voor de hele auto!
Helaas duurde de hele operatie een stuk langer dan gehoopt, wegens het feit dat letterlijk alles knettervast zat. Vandaar ook geen "tijdens" foto´s..........op ééntje na dan.
Zoals beloofd Yves......je bent onherkenbaar! 7(8)7




Het ging van:



Naar:

 
Uitlijnen gebeurt dinsdag. Frappant detail, na het plaatsen van de nieuwe set staan de wielen veel rechter dan toen ik bij Yves aankwam. uitlijnen op het oog was niet eens nodig.
 
Heb je graag geholpen. Ook al ligt mijn eigen werk nu een half dagje achter. Ben weer een ervaring rijker, een nieuw lid ontmoet en iemand blij gemaakt.
 
Wel, nou ben ik toch toevallig in mijn tuin aant klooien geweest vandaag. En de komende weken ook. Ik zou nog een goede 200m aan betonplaten uit de grond moeten schuppen_O-
 
Tja Yves, schuppen kan ik goed en toevallig heb ik ergens bij jou een mooi zwart lederen interieur gezien :Y dusssss............
 
Gisteren de led mistlampjes binnen gekregen en gemonteerd. Er is wel nog kleur verschil met de xenon, maar in ieder geval stukken beter dan de halogeen lampjes die er eerst in zaten. Heb ook al stadslichtjes in led besteld, die komen maandag, alleen even kijken hoe ik die monteer. Denk dat ik de unit naar voren trek, ik kom er met mijn handen anders nooit bij.





Is het trouwens mogelijk om ook een privé gallery te krijgen want dit hoort hier eigenlijk niet thuis.
 
stadslichten kun je net bij, moet je alleen niet te grote handen hebben.
Voor in de Privé collectie moet je B-Buster even een PB sturen. ;)
 
Heb al gezien dat ik met mijn handen er echt niet bij kom helaas. Ik zal Buster even een pb sturen, thnx!
 
Waar haal je die LED stadslichtjes? En hoe weet je dat de kleur overeenkomt met de Xenonlampen (die zijn toch standaard 4300K?) En heb je canbus nodig of gewone?
 
Bovenaan