Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2] Lage temperatuur (2.2 16v)

Andrew

600.000
Ik neem aan, dat als je in Nederland bij de VOD een thermostaat haalt en er verder niks bij zegt, dat je dan de normaal toegepaste (noordeuropese) thermostaat krijgt.

Of het slecht warm worden een 2.2 kwaaltje is, dat betwijfel ik. Mijn 2.2 komt normaal op temperatuur (en dan heb ik altijd ook nog de warmtevraag van de LPG-verdamper) en staat standaard op 85 graden, zomer en winter.

Andrew
 

Joep

Verbannen
Andrew zei:
Ik neem aan, dat als je in Nederland bij de VOD een thermostaat haalt en er verder niks bij zegt, dat je dan de normaal toegepaste (noordeuropese) thermostaat krijgt.

Of het slecht warm worden een 2.2 kwaaltje is, dat betwijfel ik. Mijn 2.2 komt normaal op temperatuur (en dan heb ik altijd ook nog de warmtevraag van de LPG-verdamper) en staat standaard op 85 graden, zomer en winter.

Andrew
Bij mij ook, vaak niet eens hoger als 80 graden.
 
UPDATE!!1

Dus, mijn blokje werd nog steeds niet lekker warm. Dus laatst weer een nieuwe thermostaat opgehaald en gewisseld. En idd de auto thermostaat zat scheef in het huis, hierdoor sloot hij helemaal niet af in koudstand.

Nieuwe thermostaat is netjes dicht. Nu is tie 't durp uit al lekker warm O+
 
mijn 2.2 komt wijst bij warme motor ook net boven de 80 graden aan.

een zomer of file heb ik er nog niet mee gehad (aanschaf januari 2013)
 
nauwja, dan word hij iig nog warm :P Hier bewoog de naald nauwelijks, bij snelwegkilometers meestal helemaal niet. :')
 
Bovenaan