Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2] Mistlampen voorbumper

yoyo

The UK brothers
Re: [B2] Voor-delen

Wat voor stickers zijn dat dan in godsnaam?
Van een eigenbedrijf? (dan moet je er trots op zijn)
Of rij je reclame? ( dan heb je er zelf voor gekozen )

Laat maar eens een fotootje zien.
 
Re: [B2] Voor-delen

yoyo zei:
Wat voor stickers zijn dat dan in godsnaam?
Van een eigenbedrijf? (dan moet je er trots op zijn)
Of rij je reclame? ( dan heb je er zelf voor gekozen )

Laat maar eens een fotootje zien.

Van een eigen bedrijf ja, en nee ik ben er niet trots op :+ Gaat om reclame voor het bedrijf van mijn ouders, maar 't is gewoon een kansloze naam :P (site :') ) Dat dus staat op onze Omi!

Maar ik heb het even geaccepteerd, en nu mogen ze eraf :>
 

renepaul

Donateur 2024
Re: [B2] Voor-delen

:? das grappig! :*) _O-
Mijn vriendin heeft dezelfde naam met hetzelfde geboorte jaar.
We konden het niet geloven toen we het lazen 7(8)7
 
Re: [B2] Voor-delen

Dat is idd grappig :D IK zal voor de stickers eraf zijn nog even een ploatje d'r van maken. :9

Gisteren had de Lackierer iets voor mij :*) :
35clzf4.jpg


^^Mark zijn ex! :')

En:
5tx7r9.jpg


Koplampsproeiers zijn voor mietjes! })

:')

En nog ff een tussenshot van 't polijsten van de mistlampglazen:
10ok2te.png

:*)

ZO bumpert zit inmiddels :Y
Volgens goed gebruik houd ik natuurlijk weer een aantal schroeven over (vind het wel verontrustend dat het 4 dezelfde zijn _O- )
1ramq9.png


Zo meteen even foto's maken in de polder! 8)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: [B2] Voor-delen

Werkt prima.



Je moet het alleen wel achter elkaar zetten, geen enters ertussen.

Code:
[url=http://www.flurp.nl/fotoalbum/sensored.png][img]http://www.flurp.nl/fotoalbum/sensored2.png[/img][/url]
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: [B2] Voor-delen

Die 4 schroeven zijn toch in ieder geval geen originele schroeven, want dat zijn al stevige zelftappers...
 

yoyo

The UK brothers
Re: [B2] Voor-delen

warhamstr zei:
yoyo zei:
Wat voor stickers zijn dat dan in godsnaam?
Van een eigenbedrijf? (dan moet je er trots op zijn)
Of rij je reclame? ( dan heb je er zelf voor gekozen )

Laat maar eens een fotootje zien.

Van een eigen bedrijf ja, en nee ik ben er niet trots op :+ Gaat om reclame voor het bedrijf van mijn ouders, maar 't is gewoon een kansloze naam :P (site :') ) Dat dus staat op onze Omi!

_O- _O- *; _O- _O- wat lief!!! :s _O-
 
Re: [B2] Voor-delen

Illuminat0r zei:
Die 4 schroeven zijn toch in ieder geval geen originele schroeven, want dat zijn al stevige zelftappers...

Misshien van de wielkasten.
Dat zijn vaak de eerste die vervangen worden door non-originele wegens verlies etc...
 
Re: [B2] Voor-delen

yoyo zei:
})

Heb de herkomst van de schroeven al gevonden ws, ze hielden die rubberen strip vast onder de bumpert. Omdat ik twee bumpers heb nu heb ik natuurlijk een setje over. :Z
 
Re: [B2] Voor-delen

Maar zo moet de mijne nou ook binnenkort eens worden! ;)<br /><br />-- 04 jun 2011 22:35 --<br /><br />Zonder stickers dan wel...... ;)
 
Re: [B2] Voor-delen

Nog even een vraagje aan de "B2 met mistlampen" -rijderts; mijn mistlampen hebben erg veel licht lekkage naar achteren toe (grond onder de bumper word verlicht) Mis ik iets daarachter?
 
[B2]Mistlampen voorbumper.

dan maar even zo,

Ik heb sinds kort mistlampen in m'n bumpert, maar wat mij laatst opviel is dat de straat onder mijn bumper verlicht word. -O- Via de achterkant van de mistlampen dus. Hoort dat zo of hoort er een afdekhoes achter op de lampen? :?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: [B2] Voor-delen

[mod]Er is geen reden hier een nieuw topic voor te starten, in dit geval had je geen nadeel van de dubbel post mod.

Onderwerpen bij deze samengevoegd[/mod]

Ontopic, je mist blijkbaar wat. Ik heb totaal geen licht onder mijn bumper.

Plaats eens foto's hoe je het nu hebt zitten?
 
Hierbij en pic. Niet de beste maar dit is de achterkant van mn rechter mistlamp, links zit hetzelfde (kan ff geen betere pics maken niet echt het weer om onder een auto te liggen.)

xbmxsm.jpg



Jacco je hebt helemaal gelijk zag later dat de laatste reactie gewoon een nieuwe was, sorry en bedankt voor 't samenvoegen :Y
 
Re: [B2] Voor-delen

B-Buster zei:


De mist achter en voor is één unit, deze kun je echter uit de lichtschakelaar halen.


Die 4 schroeven zijn 'speciale' om je kenteken mee vast te zetten, vervolgens druk je er een blauw of een geel dopje op :)
 
Bovenaan