Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B2 mistlampen

yoyo

The UK brothers
Helaas is dat zo, net zoals bij de bedrading achter het dashboord, geen cm koper teveel en ergens ook wel logisch want een heleboel centimetertjes
koper (en lampjes die ook niet nodig zijn) kosten voor al de auto's die gebouwd zijn een hele grote berg geld.

Maar ik moet toegeven het kan wel eens lastig zijn als je een lampje mist, maar........de rest van de bekabeling zat er wel toch?
(tot je bumper).

Maar ik moet zeggen, het was bij mij ook één van de eerste mod's die er bij mij op moest.
En net zoals bij jou stond het heel erg goed.
 
Kan je niet gewoon de lichtunit vervangen voor 1 met lampje? Dat is zo overgezet 10 minuten werk. Misschien op de plaatselijke sloop even kijken.
 

renepaul

Donateur 2024
Vandaag een gratis!!!!! JAWEL GRATIS lampje van de VOD gekregen, en zojuist de tellerunit er even uit gehaald.
En jawel er zat gelukkig géén lampje in. (anders ga je toch twijfelen )
Lampje ingestoken en de boel weer terug gezet.
Mistlampen aan en .........? jawel een mooi groen symbool in de unit.

Alles werkt naar behoren nu.

@Aart. De bekabeling lag er niet, maar die had ik al gescoord bij onze Berry.
Dat was dus alleen omwisselen met de oude met alleen de stekkker van de sensor.

Dit had ik wederom nooit zelf voor elkaar gekregen als er niet van die mooie HOW TO zijn op ons forum d:)b
 
Ziet goed uit kerel. Ik vind dat het iets meer klasse toevoegd aan de omega. Mooi dat de vod je een lampje heeft gesponsord en je het spel compleet werkend hebt.
 
renepaul zei:
_O- dank je Berry.
Tis dat je zo ver weg zit, want dan zou ik elke week even bij je langs komen om te shoppen :*)

-- 17 sep 2012 00:10 --

yoyo zei:
Bij (ook een B2) heeft het ook geen extra verlichting in de schakelaar (alleen de standaard (zwakke) lampjes branden.
Het lampje om te zien of hij aanstaat moet gewoon in je teller unit zitten naast het lichtje voor je mistachterlicht.
Ik zal vannacht nog even kijken en een fotootje maken als het lukt.

Aart ik weet waar het lampje zou moeten zitten, want die zit op de zelfde plek als mijn B1.
Maar het schijnt simpelweg zo te zijn dat als de wagen af fabriek zonder mistlampen wordt geleverd, er ook geen lampje in de tellerunit zit 8)7
(kostenbesparing) |:(


zie je wel .. :*)
 

yoyo

The UK brothers
renepaul zei:
@Aart. De bekabeling lag er niet, maar die had ik al gescoord bij onze Berry.
Dat was dus alleen omwisselen met de oude met alleen de stekkker van de sensor.

Dat bedoelde ik eigenlijk ook normaal zit er vanaf je wielkast een stekker met draadje naar je buitentemp sensoor, en die draad moet eraf en vervangen worden
door eentje die de Tempsensor maar ook tevens de beide mistlampen aan moet laten gaan.

Maar goed toch weer mooi dat alles het doet ..toch? :Y d:)b
 
Bovenaan