Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

b2 ncdc2013 displaysafe melding

hallo ff voorstellen ik ben ferdinand en woon in bavel sinds een week in het bezit van mijn 2e omega 2.2 16v bj 2002 mod 2003 onyx ed.
nu zit er een cid in met een ncdc2013 radio alleen met de nare melding display safe nu blijkt zoals we tot nu terug kunnen vinden en proberen met de tech2 dat er een andere radio in geplaatst is die niet afgemeld is op het vorige voertuig.
er is mij verteld dat bij de opeldealer een canbusuitlezer erop aangesloten kan worden en evt een nwe code ingevoerd kan worden.
vandaag bij de dealer geweest maar kreeg meteen de meldin dat de kans van slagen 50/50 is.
klopt dit en kan en wil iemeand mijanders helpen zodat ik weer trots in voor mij nwe omega kan rijden met werkend cid display.

alvast bedankt voor het lezen en evt reageren.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Voorstellen doen we hier Wie ik ben...

Display Safe kan door een aantal manieren gebeuren en het heeft te maken dat de radio en het display niet de zelfde code hebben.
Het gebeurt wel eens dat ze de code vergeten of dat er items gewisseld zijn en daarna niet gepaired door een code met een Tech 2.
Zo op afstand is niet te vertellen wat er bij jouw aan de hand is.
 
komende maandag afspraak bij vriens opel dealer in breda die zouden via de cambus kunnen uitlezen en evt wijzigen van de codes maar geven maar 50 % kans
dus vingers kruizen dat die het voor elkaar krijgen.
cid is orgineel de radio ncdc2013 is volgens inscripte op de radio in 2013 vervangen.

to be contiued.
 
ff een update
vandaag bij de vod in breda geweest nu blijkt de radio wel gelinkt te staan met mijn omega maar zeggen ze dat het display beveiligd is.
nu wachten op reactie opel DE of de securatiecode van de radio ook dat is wat de cambusuitlezing weergeeft.
al met al een gebed zonder einde ben ik bang. :'(

wordt vervolgd

gr ferdinand
 
R

Ralph

Gast
neem even via pb contact op met Vega. hij kan dit soort probs.... oplossen.
kan hij dit niet heeft hij een passende oplossing.
 
Bovenaan