Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

b2 omega

Had een vraag willen stellen om het interieur van een b2 in een diplomat te bouwen, maar heb de andwoorden al gevonden :Y .

Omtrend het aansluiten van de el verstelbare stoelen ook met name de memorie,

Het gaat alleen om deze connector. De kleuren zie je al.
pen 1 rood aan rood = constant plus
pen 2 zwart aan zwart = geschakelde plus
pen 3 bruin aan bruin = massa
pen 4 bruin/wit diagnose
pen 5 is voor naar het deurcontact (kan je de stoel bedienen als de deur open is en geen sleutel in contact) anders is de stoel alleen te bedienen met de sleutel in het contact.

Bruin zit er ook ergens is tenslotte een massa draad.

Mocht er meer nodig zijn dan hoor ik het graag via dit forum

vriendelijke groet Diplo
 
Vanavond de bestuurders stoel aangesloten op een losse accu zoals hierboven beschreven, maar bij het bedienen van de schakelaars hoor ik alleen het klikken van de aangestuurde relais door de schakelaars :? .
Maar helaas nergens beweging te zien,en als ik dan de multimeter op de uitgang van het zwarte kastje zet daar waar ik een stekker uitgenomen had meet ik maar 1.2V en das naar mijn mening een beetje te weinig.
En nu weet ik het even niet meer :'( , ik hoop dat er iemand is die hier meer ervaring mee heeft!

vrgr Erik :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Alle roden (2 stuks) en zwart op plus en alle bruine (2 stuks) op min.
 
Ik heb het zo aangesloten maar ik hoor alleen maar klikken.
Als ik de motoren de motoren afzonderlijk aanstuur willen ze wel draaien, of kan ik op een bepaalde manier dat resetten?
 
Bovenaan