Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2]Portieropslotdoenknopjes

B-Buster zei:
Jammer dat ze die dingen alleen chroom-/zilverkleurig hebben, dat past niet bij de rest van m'n interieur.

Tja wat hadden ze dan moeten doen ? van hout 7(8)7 het zijn 'sportief' ogende knopjes, welke bij een sportief interieur passen (alu) dus das dan toch goed ? want daar past het super bij ! en als je de glimmende variant neemt, passen ze bij de chromen deur grepen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zwart had ook best gemogen ;)

Verder hebben ze ook een Irmscher stuur dat zwart/hout is, waarmee je niet nog eens een zilverkleurige interieurset kunt combineren. Daar hadden ze best een passend setje knoppies voor mogen maken. :P
 
B-Buster zei:
Zwart had ook best gemogen ;)


Die heb je nu toch ?




B-Buster zei:
Verder hebben ze ook een Irmscher stuur dat zwart/hout is, waarmee je niet nog eens een zilverkleurige interieurset kunt combineren. Daar hadden ze best een passend setje knoppies voor mogen maken. :P


Ja give me a break, da's toch totaal wa anders :F :s een hout/ leder stuurwiel is super, maar ook de knopjes in hout is wel heel erg ver door getrokken.. het ontbreken van een vol lederen Irmscher stuurwiel voor de Omega vind ik dan wel jammer !
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Vrucht, ik wil geen knopjes in hout. Zwart moeten ze zijn en blijven. En dan van zwaarder metaal zodat ze niet meer rammelen. :P
 
Vectra deurpinnen.... :F De Omega stond niet voor niks een klasse BOVEN de Vectra..... _O-
Dan moet je ook een goede oplossing kunnen vinden met de originele deurpinnen ,maar niet de originaliteit ENORM aantasten met Vectra deurpinnen....


;)
 
Omega-B2 zei:
Vectra deurpinnen.... :F De Omega stond niet voor niks een klasse BOVEN de Vectra..... _O-
Dan moet je ook een goede oplossing kunnen vinden met de originele deurpinnen ,maar niet de originaliteit ENORM aantasten met Vectra deurpinnen....


;)



Haha ! vergelijk de deurpinnen van een B2 van ?99 t/m 2000 maar eens met die van een Vectra A, zijn idem 8)7 pas af 2001 kreeg je modernere knoppies.. maar die zijn dan weer hetzelfde als in een Vectra C 7(8)7
 
Sjors-V6 zei:
Haha ! vergelijk de deurpinnen van een B2 van ?99 t/m 2000 maar eens met die van een Vectra A, zijn idem 8)7 pas af 2001 kreeg je modernere knoppies.. maar die zijn dan weer hetzelfde als in een Vectra C 7(8)7



Shhhhhhht :F


Als ik nu zeg dat ik dat wist is de hele grap eruit _O-
 
Omega-B2 zei:
Sjors-V6 zei:
Haha ! vergelijk de deurpinnen van een B2 van ?99 t/m 2000 maar eens met die van een Vectra A, zijn idem 8)7 pas af 2001 kreeg je modernere knoppies.. maar die zijn dan weer hetzelfde als in een Vectra C 7(8)7



Shhhhhhht :F


Als ik nu zeg dat ik dat wist is de hele grap eruit _O-



Eigenlijk ook stom van mij ! had natuurlijk kunne weten dat je dat wist B)
 
Heb hier andere issue bij, als ik het knopje van de bestuurder omlaag doe als ik erin zit, moet dan niet alles op slot gaan? Doet de mijne nu niet. Zou het liefste een schakelaar ergens hebben die al m'n deuren in 1 keer vergrendeld (bv als je ergens op een rotplek stilstaat ofzo. Iemand ervaring mee of idee?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hij hoort al je deuren dan inderdaad te vergrendelen. Als hij dat niet doet dan is er ergens iets nie goed nie.
 
Slot heb ik recentelijk vervangen maar dit niet getest, met de sleutel doet ie het perfect.
Het zou kunnen zijn dat het knopje (jawel) over de stang heenschuift en dan net de functie niet bediend. Ik weet wel dat de deur op slot gaat maar de rest dus niet. Weer een projectje denk ik........ zal binnenbekleding er maar weer eens af gaan halen, kan dan gelijk de bovenrand lijmen ;)
 
Idd wat Jacco ook al zegt, je portieren zouden dan wel op slot moeten gaan ! (bij een later model B2 zelf weer open met de motor afzetten)
 
Sjors-V6 zei:
Idd wat Jacco ook al zegt, je portieren zouden dan wel op slot moeten gaan ! (bij een later model B2 zelf weer open met de motor afzetten)

Hoe moet je dat werkend krijgen Sjors? lijkt mij wel luxe als onze Omi dat ook doet!
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat zal wel in het (DWA?) kastje zitten die o.a. de CV aanstuurt. Vanaf de 2001 modellen opent hij die idd automagisch.
 
Dat zou best kunnen maar ben toch wel heel benieuwd of dat ik een mod of upgrade kan doen zodat mijn CV zich ook zo gedraagd. Kan ik mn pa met z'n C Vectra ook eens aftroeven. Is er iemand die weet of het het kan en hoe dat moet....
 
Bovenaan