Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[b2] Type aanduiding verwijderen of niet ?

Vind het juist leuk als er MV6 opstaat, behalve rijders weet echt haast niemand wat het is, leuk toch als het ding (mijne gechipped) ineens er als een raket vandoor gaat?
 
Heeft iemand toevallig een foto van en B2 sedan zonder typeaanduiding op de kont?

Had bij mijn 1ste Omega een A2 de typeaanduiding verwijderd en dat zag er een stuk beter uit. Maargoed, had daar ook trekhaak verwijderd en dik DTM einstuk op uitlaat.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hier een paar voorbeelden:

IMG_4324modded1.jpg


IMG_4324modded2.jpg


AutoScout24EuropasAutomarktfrGebrauchtwagenundNeuwagen_1262375749069.jpg


AutoScout24EuropasAutomarktfrGebrauchtwagenundNeuwagen_1262375764751.jpg


AutoScout24EuropasAutomarktfrGebrauchtwagenundNeuwagen_1262376147527.jpg


AutoScout24EuropasAutomarktfrGebrauchtwagenundNeuwagen_1262376270539.jpg


difcBflBffV9DbQ.jpg


DSCF0943.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wat ook handig is is een stukje visdraad, dan snij je de lijm door.

Fohn niet te dicht op de lak, dat werkt minder positief. ;)
 
Hoi Jongens

De Omega hierboven met kenteken 16-HJ-RP woont 3 minuten van mijn huis , is een 2.2 Irmscher uitgevoerd op velgen en voorbumper na !

gr Hugo
 
OK, mijne gaat eraf achter, maar meer door de corrosie dan dat ie in de weg zit. Zwager mag m spuiten als papa klaar is. Moet zeggen dat het wel mooi strak is
 

Joep

Verbannen
Sorry als ik dit topic weer omhoog haal, maar ik zit te twijfelen aan mijn B1 sedan belettering op de kont. Die wil ik namelijk ook deels weg hebben. Ik wil het 2.0 gedeelte weghalen, dat er aan de linkerkant OPEL staat, en aan de rechterkant alleen OMEGA, ipv OMEGA_2.0
En misschien haal ik wel gewoon alles eraf, het OPEL en OMEGA_2.0

De vraag is: hoe ga ik die dingen eraf krijgen? Ik las al iets met een fohn? Blijven er bij een B1 sedan ook gaatjes achter? Want dat is niet de bedoeling...:P

Alvast bedankt!
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Achter de lettertjes zitten geen gaatjes.

Beste is ze wat te verwarmen, mogelijk kan je ze dan met je nagel zo los krijgen. Anders met wat visdraad.

Kunt ook een badge van een B2 nemen, dat is een O M E G A plaatje met losse lettertjes i.p.v. aan elkaar gegoten.
 

Joep

Verbannen
Met visdraad gewoon erachter zien te komen, en dan zachtjes trekken? Ik denk toch dat geen letters het mooist is. Bedankt!
 

Colinh

Donateur 2023
Je schaamt je toch niet voor 2.0 16 V ?? ;) :P


Ik kreeg mijn OMEGA plaatjes eraf, toen de kont al een tijdje in de zon stond en de bovenkant naar beneden kantelen, het plakspul bleef grotendeels aan de letters zitten toen.
Het OPEL was er door vandalen al afgehaald, gelukkig schadeloos, maar wel alle plakresten.



Gr Colin
 

Joep

Verbannen
Ik heb gisteren de lettertjes verwijderd, met een fohn is dat goed te doen moet ik zeggen! Goede tip Jacco! Heb alleen wel mijn vingertjes verbrand aan die fohn... Geen idee gehad dat die dingen zo heet kunnen uitblazen haha!

@ Colinh: Ik schaam me niet voor mijn 2 litertje hoor, maar het leek me gewoon mooier :P En dat is ook zo moet ik zeggen...
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Goed werk. Foto's? :D
Ik zal er morgen (nu is het donker) foto's van maken! :)

Nu eerst maar eens mijn nachtrust pakken... :Z

-- 05 nov 2011 13:41 --

Bij deze een 2 tal foto's van de ''vernieuwde'' kont:


imgp2242k.jpg



en:


imgp2240l.jpg





Ik vind het zelf een stuk strakker! En dus ook mooier :P
 
Bovenaan