Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

banger foto's

Berry

OOP Huisleverancier
Aangezien ik de meeste omi's verkoop als banger auto,heb ik hier een paar mooie foto's :)
Mijn geliefde B1 3.2 van de 1ste eigenaar en geen roest [die niemand wilde kopen >:) ]

Na de transformatie

Nog zo'n mooie

En dit was het eindresultaat toen de volvo's klaar waren met de omi.



Nog meer plaatjes 8)




Klaar voor de race ...

Agelopen maandag heeft ie deze opgehaald

Zit nog aardig wat werk in om hem klaar temaken .....dus het is niet "zomaar" plat rijden


Morgen rijden ze trouwens weer in Emmen op het circuit,is echt een spektakel om tezien ....ze rijden over de 100km per uur 8)7
Meer foto's volgen maar ik moet nu aan het werk ...2.2 motor uit de 62000 km station verkocht ...en dat word de volgende banger auto O-)
 
rtvankampen zei:
Zien er toch nog wel mooi uit mn de station

Gr Rob vK
niet alleen de station ook de auto op de ambulance ik snap echt niet dat zulke auto s hiervoor gebruikt worden ik zie de lol er ook echt niet van in ook niet van het tjoenen
 

tonboy

Verbannen
Ik wed dat deze auto's in Polen nog een gezin of jonge vent heel gelukkig hadden kunnen maken.
Berry, eeuwig zonde man, wees een verkoper en bel de volgende keer een Poolse handelaar op, die willen hem graag kopen denk ik.
Alles beter dan deze wereldauto's zo verkrachten. :(
 
Berry zei:
stuur maar een handelaar ....zelfs in Polen willen ze er niet in rijden 8)
nou Berry dan kom maar eens naar limburg hier zitten veel polen te werken en er zijn er velen die in een omega rijden en niet de minste en ze zijn er nog zuinig op ook
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ik heb denk ik wel 30 poolse collegas maar die willen niet in een opel rijden vinden ze temin en teoud ...allemaal passat en audi's a6
het mooie vind ik, iedereen vind het zonden ...maar ik bied ze hier toch tekoop aan ....en niemand die ze koopt O-)
Juist Wybe zo is dat d:)b
 
En ik heb van de Omega op de bovenste foto de Zonnerollo, Xenon koplampen en Irmscher bumperspoiler op mijn Omega zitten! d:)b
 

yoyo

The UK brothers
Gelukkig maar, dan is er toch nog iets over van die ter dood veroordeelde Omega.
 
als ze een omega te min vinden maar een passat niet dat is toch wel een klasse kleiner een A6 oke die is van gelijkwaardige grootte
 
Ik snap niet waar jullie :( , jullie zo druk om maken. Jullie willen allemaal wel de onderdelen kopen maar wat er daar na met het casco gebeurt, maken jullie je dan ook niet zo druk om. Nu laat Berry zien wat er met het casco gebeurt en dan gaan jullie miepen. Ga dus nu ook niet zeuren over Poolse gezinnen. Wees dan ook een kerel en koop deze auto dan wanneer Berry ze hier op het forum te koop aan bied en verkoop hem dan door aan de poolen. Ik moest dit even kwijt :( :( .
Mvg. Jan Wieger
 

Berry

OOP Huisleverancier
Wraak van de Omega })
Zondag avond was het weer bangeren,en daarbij heeft de omi wraak genomen .....mijn maat werd de betonen muur ingedrukt en heeft nu een gebroken hand 8)
voor de wedstrijd [was de zilvere b2]

na de wedstrijd d:)b
 

Berry

OOP Huisleverancier
Jazeker de tank zit in de auto,het is niet zomaar rammen met de autos ze moeten voldoen aan bepaalde eisen en worden vooraf gekeurd. ;)
 
Bovenaan