Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Belettering

Welke tape (dubbelzijdig) is het beste om te gebruiken voor het plakken van de merk en model naam?

Ik heb zelf tape van pattex maar ik vind die nogal dik, en zoek de dunst mogelijke.
 
ik heb laatst de achterklep nieuw laten spuiten, en heb dus ook debelettering eraf gehaald, erna deze er weer op gezet met de zwarte ruitenkit, heel dun in het midden van de letters of cijfers en dan erop drukken, wel netjes uitmeten waar eea gezeten heeft, voor het mooiste resultaat, dubbele tape is niks en pattex idem
 
Origineel is ook met tape... ruitenkit of eender welke kit dan ook zou ik zeker niet gebruiken. 3M dubbelzijdige kleefband ben ik wel tevreden van.
 
Origineel is ook met tape... ruitenkit of eender welke kit dan ook zou ik zeker niet gebruiken. 3M dubbelzijdige kleefband ben ik wel tevreden van.
werkt prima hoor is me geadviseerd door schadeherstelbedrijf, het originele krijg je toch nooit dat is een soort van mix van tape en kit heb het hier nog liggen op het logo van de achterklep
 
Bovenaan